Gå til innhold

Hvilke 3 HipHop låter blir mest hørt på din maskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gatas Parlament - overvåkning

Gatas Parlament - 3 dagern

Public Enemy - First the sheep next the shepherd

Gatas Parlament - Fram Kammerater

Tungtvann - bransjehora

 

PS: jeg hører ikke på west side/east side rap, populært kallt gangster rap. Det blir for pompøst og patetisk for meg.

Lenke til kommentar

Hører ikke på sånn musikk jeg. Er litt for mye klisje for meg når alle som synger/prater sånn musikk beveger armer og bein og kropp på NØYAKTIG samme måte.

 

Hadde ikke hip-hop'ere sett så ufattelig tåpelige ut, så hadde jeg kanskje akseptert musikken.

 

BTW... bukser med lomma ned på knærne er ut... men det har ikke hip-hop'erne fått med seg tydeligvis.

 

:grin:

 

Ikke ta dette personlig, dere som liker hip-hop. Bare forklarer hvorfor jeg ikke liker musikken.

Lenke til kommentar

Gatas parlament bra (en i klassen min kjenner demm klassen har interwivet demm og greier)

loop troop-litt bra

klovner i kamp-bra

 

thats it!

 

btw. Emin3m er bare en sellout **** konemishandler homofob **** narkoman wanna b gangstah niggah

og all annen gangstah rap suger oxo

 

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-19 16:20 ]

Lenke til kommentar

Prøver helst å unngå slik "musikk". Kan vel ikke akkurat defineres som musikk. Det er jo bare noen som bruker noen rytmesamples og synger fort (og stygt) oppå. Musikk slik jeg ser det er noe som blir spilt på levende instrumenter, hverken hiphop eller trance.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 17:18, C. Alshus skrev:

eldar, du er bare en n00b! Få deg litt flere meldinger, så kan du bli litt mer akseptert...
:lol:



 

Ikke vær så overlegen. Du har hatt få poster du også.

Slik innstilling bør vi ikke ha her, det er ikke en konkurranse om å ha flest poster.

 

 

Forresten; jeg hører da litt på hip og hop jeg og:

 

Snoop Dogg - Lay Low

Cypress Hill - Rock Superstar

Busta Rhymes - Break Ya Neck

 

_________________

Frekkiser:

 

Shaved pussy!

Huge cock!

 

[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-06-19 20:25 ]

Lenke til kommentar

Ærlig talt; MÅ vi ha slike kategorier / tråder i forumet da?

 

Trodde det stort sett skulle handle om datarelaterte ting her jeg, og ikke (unnskyld) jallapreik om musikk, kontorstoler, snøscootere og annet irrelevant tomprat?

 

Og selv om jeg muligens er eldstemann i forumet(?), så skal det ikke dermed oppfattes dithen at jeg er en surmaga og intolerant person for det!

og tro det eller ei, jeg tåler faktisk å høre musikken det er snakk om også!

 

Har sett at det ved flere anlendinger har vært reagert på lignende tråder, og nå følte jeg at det var min tur til å ta bladet fra munnen....

 

Beklager, men dette _måtte_ bare ut...

Lenke til kommentar

skrue: du har forsovidt rett, men av og til må du innrømme att de kan bli kjedelig å diskutere data heile tida. ikkje sant? so då fyre vi opp litt musikk. men ka ? å då e de kjekt å få ny inspirasjon :smile: men for all del det kan bli litt månge av den her typa tråda ja.

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at jeg føler meg overlegen selv om jeg har mange meldinger. Det kan jo godt være at du har skrevet 250 meldinger med mening, mens jeg har skrevet tre ganger så mange med bare tull og svada...:wink:

 

(Og ja, det var ironi i den forrige meldingen)

 

Ha en hyggelig aften.

Lenke til kommentar

Siden jeg er så gla i hip hop slenger jeg like godt på fem

 

Cam'ron feat. Jay-Z & Juelz Santana - Welcome to New York City

Nelly - Hot in Herre

Styles & Pharoahe Monch - The Life

Busta Rhymes ft. Rah Digga - Betta Stay Up in your house

Wyclef Jean - PJ's

 

Alle slenger dritt om hiphop. det er jo ikke uvanlig.... men nå er jo shady ute igjen så nå får vi enda en dose mainstream hiphop. dårlig musikk? kanksje folk bør klare å følge med på en raptekst før man sier noe? (da gjelder ikke refrenget....)

Dessuten er det jo ikke til å legge på skjul på at hiphopere er blant de mest produktive musikerne verden har sett.

 

[ Denne Melding var redigert av: cdguru på 2002-06-19 20:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 20:57, C. Alshus skrev:

Kan ikke akkurat si at jeg føler meg overlegen selv om jeg har mange meldinger. Det kan jo godt være at du har skrevet 250 meldinger med mening, mens jeg har skrevet tre ganger så mange med bare tull og svada...:wink:


(Og ja, det var ironi i den forrige meldingen)


Ha en hyggelig aften.


 

Greit :wink:

 

_________________

Frekkiser:

 

Shaved pussy!

Huge cock!

 

[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-06-19 21:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...