Gå til innhold

Brukt/returnert var selges til full pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sa først "det kan ha vært testet". Men testing skal foregå på fabrikk før pakking, ikke hos reseller etter pakking.

 

Så jeg har bedt de sjekke opp saken, så får vi ser hvor langt jeg tar denne.

Så lenge dere er så j***a ivrige etter å returnere varer på angrefrist så får dere godta å få "testede" varer som nye.

 

Brutte forseglinger etc bør man stort sett godta, en annen ting er jo hvis det ser godt brukt ut (riper, skruemerker, etc)

Lenke til kommentar
De sa først "det kan ha vært testet". Men testing skal foregå på fabrikk før pakking, ikke hos reseller etter pakking.

 

Så jeg har bedt de sjekke opp saken, så får vi ser hvor langt jeg tar denne.

Så lenge dere er så j***a ivrige etter å returnere varer på angrefrist så får dere godta å få "testede" varer som nye.

 

Brutte forseglinger etc bør man stort sett godta, en annen ting er jo hvis det ser godt brukt ut (riper, skruemerker, etc)

Ja, for alle webkjøpere er en homogen masse. Er ikke sikkert trådstarter har retrnert ett eneste produkt i hele sitt liv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Som ATWindsor så riktig sier så er ikke jeg en av de som misbruker angrefrist ordningen. Du som kom med den "følelsesutladningen" bør lære deg noe om ikke å generalisere og være litt mer presis i angrepene dine.

Har faktisk aldri returnert et eneste fungerende produkt på de 15-20 årene jeg har handlet dataprodukter.

 

Men det kom til en grei løsning, jeg får rabatt på neste kjøp eller sender tilbake og får nytt. Men å sende gir meg fraktkostnader. Da kunne faktisk komme innom meg med en ny pakke og da syntes jeg det nesten gikk for langt med god service, så jeg fikk heller dårlig samvittighet for å ha presset henne så langt hehe. Men det må jeg si er strålende service ;).

 

Så jeg sa heller ja til rabatt på neste kjøp ;).

Og ønsker hun alikevel å komme innom så skal hun få lov til det og bytte pakken :).

 

Jeg ble bare nesten litt perpleks over hvor god aftersale service jeg faktisk fikk ;).

 

NB! Dette var ikke kritikk mot butikken, var mer om det kan være greit at man gjør det. Jeg hadde akseptert begge svar, men ville forhøre meg om vanlig praksis før jeg snakket med leverandør.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...