Xanitra Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg lurer på hvor mye mf har og si. mf er alt. Men en bør ikke overdrive heller. Det er en fin balanse mellom det å ha for mye mf og en kar som da ikke klarer å kicke nok ass. Men har du en kar som kicker for mye ass, finner du ingenting.......
Den Polse Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hele greia er å lage en character som dreper raskt og med litt mf på. For å si det slik, så finner hammerdinen min med 150 mf mer enn sorcen min med 450.
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja en person må være effektiv på slagmarken, eller tar det år og dager før vedkommende finner noe bra.
Lycantrophe Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 IO rune er surt ja.. på meteorb sorcen min fikk jeg IO i NightMare, og i Hell fikk jeg gul *apedansen* Rett etterpå tok jeg HellForge på hell for en kamerat, da fikk han ist. elendige ting i hellforge er surt ja..
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva er IO-rune? IO rune er en ganske low rune (nr 16) brukes bla i runewordet: White (DolIo) men den er verdt å spare på hvis du finner den. har ikke spilt så lenge (siden jul), så jeg synes man bør spare på alt fra dol og opp noen som trenger en rainbow facet? Blaze when level up, men ikke perf. lurer på om jeg skal bruke den, men jeg kan trade den
efikkan Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva er IO-rune? IO rune er en ganske low rune (nr 16) brukes bla i runewordet: White (DolIo) men den er verdt å spare på hvis du finner den. har ikke spilt så lenge (siden jul), så jeg synes man bør spare på alt fra dol og opp noen som trenger en rainbow facet? Blaze when level up, men ikke perf. lurer på om jeg skal bruke den, men jeg kan trade den Åja det stemmer det. IO er en av de mange runene, som f.eks. IST, RAL og TAL. Jeg trodde du mente noe spesiellt.
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva er IO-rune? IO rune er en ganske low rune (nr 16) brukes bla i runewordet: White (DolIo) men den er verdt å spare på hvis du finner den. har ikke spilt så lenge (siden jul), så jeg synes man bør spare på alt fra dol og opp noen som trenger en rainbow facet? Blaze when level up, men ikke perf. lurer på om jeg skal bruke den, men jeg kan trade den Åja det stemmer det. IO er en av de mange runene, som f.eks. IST, RAL og TAL. Jeg trodde du mente noe spesiellt. hvorfor blander du ist med ral og tal? tal og ral er nr 8 og 9, om jeg ikke husker helt feil, og ist er ca 23. er ikke über-sikker så sjekk Arreat's summit for korrekt info ist er da vrien nok å få tak på (hellforge? bra sted?) men ral og tal som sagt, er greie nok å finne. du tenkte kanskje ikke på ist, men ith? (stor forskjell)
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var bare noen tilfeldige runer som jeg kom på i farten.
Spirre Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 så vidt jeg vet, så funker mf sånn at det ganges med sjansen for at et monster dropper item i utgangspunktet. et eksempel: du har 200%mf og du killer et monster med 2% mulighet for unique drop, så blir det 200% * 2 = 4% sjanse for drop mene det er lenge sia jeg fikk greie på dette, og jeg kan på ingen måte garantere at det funker sånn nå, eller at det var riktig den gangen heller at det er vanskelig å få ist på hellforge stemmer ganske bra, jeg har faktisk fått gul der i alle fall 3-4 ganger, mene er temelig sikker på at jeg bare har fått en ist. det virker som om det dropper enten veldig dårlig eller veldig bra, ikke midt i mellom på hellforge
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror heller at det fungérer slik: En person har en viss MF(base), og med 100 % MF så blir den totale MFen dobbel, men det betyr ikke nødvendigvis at du finner dobbelt så bra ting.
Xeenon_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Riktig - MF gir høyere droprate ikke høyere droplevel. En 100% MF gir heller ikke 100 % høyere sjanse for å finne uniques, den virker på vanlige blå magics - rares og uniques blir regnet ut utifra dette igjen. (Tar jeg grusomt feil så slå meg med spade)
Havcard Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Er Open Battle.net like populært som Battle.net? Er det like mye vits i å trade på Open Battle.net som på Battle.net?
genetex Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 på open battle net kan man cheate, altså, de fleste der lager itemsene sine selv, open battlenet = drittkjedelig, 1 slag mot hvert monster og det er dødt, closed er abeslut best!
Havcard Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 På Single Player, tok jeg the Countess to ganger etter at jeg hadde klart Questen på Hell, men kirsten åpnet seg ikke. Har det bare hendt en feil eller er det en engangskiste?
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 på open battle net kan man cheate, altså, de fleste der lager itemsene sine selv, open battlenet = drittkjedelig, 1 slag mot hvert monster og det er dødt, closed er abeslut best! Mange har også jukseprogram for "closed" Battle.net.
Havcard Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Kan man ikke bli "kastet ut" for å bruke jukseprogram på Battle.net?
efikkan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Kan man ikke bli "kastet ut" for å bruke jukseprogram på Battle.net? Ja noen har blitt kastet ut, men bare en brøkdel av dem.
fargoth Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Noen som har noe fra trangsettet de vil gi en stakkars sjel? (spiller non-ladder) *Se med store blanke bambiøyne*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå