Gå til innhold

Usb2 driver til hovedkortet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte også på dette før, men jeg fant det ut!

Min datamskin-->egenskaper-->enhetsbehandling-->USB

Høyreklikk på den som mangler driver, og velg at Win update skal finne den for deg. Gjort på 30 sec :thumbup:

Skrevet

høyreklikk på "My computer", velg "Manage".

Velg "Device Manager" i menyen.

Gå ned til "Universal Serial Bus controllers".

Høyreklikk på "generic USB Hub" og velg "update driver"..

se bilde:

post-24-1107124445_thumb.jpg

Skrevet
ja, men jeg har installert xpsp2 men jeg har mistet cd'en til hovedkortet. Hvor kan jeg laste ned dette?

Hvor tror du at du kan laste ned nye drivere?

Jeg kunne ha gitt deg direkte linken til MSIs driverside, men synes at det er på tide at folk her på forumet kan begynne å tenke litt selv. Ikke noe personlig mot deg, men altfor mange her inne klarer ikke å tenke selv.

Jeg skal gi deg et lite tip: www.google.com

Skrevet
ja, men jeg har installert xpsp2 men jeg har mistet cd'en til hovedkortet. Hvor kan jeg laste ned dette?

Det du har bruk for ligger i SP 2 ... Dette er vi lei av å svare på nå Bruk Google eller søk i forumet etter løsningen.. :cool::cool:

Skrevet
Hvor kan jeg laste ned denne live update?

Tror den ligger på www.dagbladet.no, nei seriøst hvor kan el live update til et MSI hovedkort ligge tro? Regner med at en live update til et MSI kort ligger på MSI sine hjemmesider.

Du kan jo sjekke her.

Skrevet

Hva feiler folket?

Det er ikke alle som er data guruer her på forumert,og noen må ha det inn med tesje..Gi pokker i å svar vist dere ikke kan hjelpe fyren..

Barnslig..

Dere fortjener en advarsel.....

Skrevet
Hva feiler folket?

Det er ikke alle som er data guruer her på forumert,og noen må ha det inn med tesje..Gi pokker i å svar vist dere ikke kan hjelpe fyren..

Barnslig..

Dere fortjener en advarsel.....

Det har lite med det å være data guru å gjøre. Jeg og flere har kommet med kurante svar, og henvist til de verktøyene som vi andre bruker, nemlig Google.

Og vil ikke påstå at man trenger å være noen dataguru for å bruke google, gjør man vel? Det jeg vil frem til er at man kan tenke litt selv, og selv om jeg har vært litt rappkjefte, har jeg t.o.m. søkt i google for fyren, hvis du hadde sjekker, kunne du ha sett det selv.

Forresten, kan ikke se at du kom med så mye konstruktivt her selv, og apropos advarsel...har ikke du nok selv?

Nok krangling fra min side her, men mener fortsatt at folk kan lese igjennom postene ordentlig, og tenke litt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...