rvenes Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) YaY! Såg ein videosnutt her no. Blei overbevist om at det spelet skulle eg ha. Lurer på og forhåndsbestille det på Komplett.no. MEN? Trur dere spelet blir billigere? Trur dere spelet kan bli langsert slik som Half Life 2 blei? Eg digger steam, og laste alt ned fra nettet, og sleppe og dille med cd'r og dvd'r. På bf1942 gjikk det greit og ta image av cd'ene og legge dei på hd'n så var eg ikkje avhengig av dei. (flytter ein del på pc'n) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306586&cks=TOP Headsettet trenger eg ikkje, men kjekt og ha. Video: http://www.battlefield.no/filer/uploads/hR...l0Eh0ZLP0EI.mov (quicktime) Edit: fra Lomplett.no til Komplett.no Endret 30. januar 2005 av Cornel
Lucas Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg tror Lkjøp kommer til å kjøpe kampanje når de får spillet inn, dvs. noe som HL2 når det kom, Jeg vil gå i butikken fordi da slipper jeg å vente 7 dager på posten og ! *håpe på LKjøp kjører kampanje*
rvenes Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Jeg tror Lkjøp kommer til å kjøpe kampanje når de får spillet inn, dvs. noe som HL2 når det kom, Jeg vil gå i butikken fordi da slipper jeg å vente 7 dager på posten og ! *håpe på LKjøp kjører kampanje* Posten er 0 problem. Alle pakker kjem jo fram dagen etter. Og det der kan jo sendes som brev. Har ikkje elkjøp i nærheita her heller.
Lucas Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror Lkjøp kommer til å kjøpe kampanje når de får spillet inn, dvs. noe som HL2 når det kom, Jeg vil gå i butikken fordi da slipper jeg å vente 7 dager på posten og ! *håpe på LKjøp kjører kampanje* Posten er 0 problem. Alle pakker kjem jo fram dagen etter. Og det der kan jo sendes som brev. Har ikkje elkjøp i nærheita her heller. ikke her hos meg thoug bor litt nord jeg !
Siraricus Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Dere er klare over at spillet er utsatt til sent april/mai (muligens juni)? Triste nyheter Endret 1. februar 2005 av Siraricus
Elendil Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Dere er klare over at spillet er utsatt til sent april/mai (muligens juni)? Triste nyheter Jepp. Trist som f¤¤¤
capy Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 forhåndsbestilte fra komplett jeg. kunne tenkt meg headsett med mic. viste ikke det var utsatt før jeg leste denne tråden, men det gjør ikke så mye.
Elendil Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 forhåndsbestilte fra komplett jeg. kunne tenkt meg headsett med mic. viste ikke det var utsatt før jeg leste denne tråden, men det gjør ikke så mye. Her står det noko angåande Forsinkelsene. just in case
FPShooter Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg tror Lkjøp kommer til å kjøpe kampanje når de får spillet inn, dvs. noe som HL2 når det kom, Jeg vil gå i butikken fordi da slipper jeg å vente 7 dager på posten og ! *håpe på LKjøp kjører kampanje* Posten er 0 problem. Alle pakker kjem jo fram dagen etter. Og det der kan jo sendes som brev. Har ikkje elkjøp i nærheita her heller. Har du ikke internettbutikken til Elkjøp i nærheten? Komplett.no ligger vel ikke noe nærmere enn elkjøp.no!
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Grafikkvaliteten såg kjempbra ut! Spillet og.... Må nok ha det, men ikkje så mykje at eg skal forhåndsbestille det... Noen her som veit kva for data/specs. du må ha for å kunne kjøre spellet?
Siraricus Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Noen her som veit kva for data/specs. du må ha for å kunne kjøre spellet? Her er de offisielle minimum specs: 1.5 Ghz CPU 512MB RAM 128MB skjermkort (må ha support for 1.4 shaders)
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Takker for svar! Det burde gå greit, og eg slepp å kjøre det på über dårlig oppløysning, phu...
rvenes Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Såg det stod JUNI på utgivelsesdatoene? Gosh! lenge og vente... såg ein video no, release partyet.... var nice... men så lenge til da!
ED209 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Skjønner fortsatt ikke hvorfor dere ikke bestiller fra amazon.co.uk?? Dere betaler som sagt brevporto og betaler bare £29.99 for det. det er ganske mye billigere enn her i norge. I dag (09.03.05) var kursen på engelsk pund 11,782 kr. Dvs. 11,782*29,99=353,3kr+ porto som er brev. Har bestillt fra dem før og det går rimlig fort til du har det i posten. Link til spillet.
ED209 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Pluss på merverdiavgiften, da. 25%. Nope, kommer ikke den. Fikk den ihvertfall ikke da jeg bestillte BFV fra dem. Dette er fordi spillet blir sendt som brev og posten gidder ikke å stå å pakke opp hvert enda brev som kommer inn til landet. Gedigen uflaks hvis man opplever dette. Samme gjelder for filmer. Endret 9. mars 2005 av Rattata[No]
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Å. Nei, men da så. Da finnes vel ikke den avgiften, siden du ikke fikk den. Det blir godt over 400-450kr for å kjøpe spillet fra Play.com, inkludert mva og gebyr.
AnVli..p4 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) amazon.co.uk This item will be released on October 7, 2005. riktig? hvertfall sinsykt lenge å vente.. *Please note that release dates are subject to change. men ingen som har en konkret dato? Endret 9. mars 2005 av AnVli..p4
ED209 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Customers outside of the EU Goods sold by Amazon.co.uk that are dispatched to addresses outside of the European Union are generally not subject to EU VAT. When ordering goods from Amazon.co.uk for delivery overseas, you may be subject to import duties and taxes that are levied once the package reaches your country. Any additional charges for customs clearance must be borne by you; we have no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country, so you should contact your local customs office for further information. Additionally, please note that when ordering from Amazon.co.uk, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the goods. ".....you may be subject to import duties and taxes that are levied once the package reaches your country." Dette jeg opplevde, brevet gikk rett gjennom uten å bli sjekket og pålagt moms. Pokker til kranglefant du var da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå