Gå til innhold

[LØST) NFS Underground 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Edit:

Problemet er nå løst.

Noen LCD-skjermer hindrer NFS2 Underground for å sette oppløsninger høyere enn 1024x768 fordi neste oppløsning er 1152x864 som er en oppløsning skjermen ikke kan vise. Spillet ber om å øke oppløsningen til "neste nivå" og skjermen svarer med "jeg kan ikke vise denne" og så gir spillet opp.

Originale tråd:

Heisan

Topic sier det meste. Need for speed Underground 2 nekter å la meg sette oppløsningen høyere enn 1024x768.

Historie:

Har hatt spillet installert tidligere, og da fungerte 1280x1024 og 1600x1200 fint. Ble derimot lei av spillet og kastet det ut. Tok så spillet frem igjen i går, og installerte det på nytt. Nå kan jeg da altså ikke velge høyere oppløsning enn 1024x768.

Fakta:

Har ikke forandret maskinvare siden forrige gang. Andre spill fungerer fint i alle oppløsninger. Har forsøkt med oppdaterint av spillet til v1.1 og med standardinstallasjonen. Har også forsøkt flere forskjellige drivere til skjermkortet mitt, hvor jeg da har brukt DriverCleaner mellom hver installasjon. Har også forsøkt digitalt signert driver til skjermen min.

Hardware:

Pentium 4 3.2GHz, 2x512MB minne, Pov Geforce 6800GT er hovedkomponentene. Operativsystem er Windows XP SP2 Engelsk. Skjerm er 20-tommer LCD.

Som sagt har dette fungert tidligere og jeg hadde håpet å slippe reinstallasjon en stund til.

På forhånd takk for hjelpen.

Endret av Sozinho
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...