Gå til innhold

Cosmos virker ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Go to your interface folder. Find all the .toc files in each of your addon folders (including the FrameXML folder).

 

Change the Interface number to 4196. Save and restart the game

 

That should do it. Works for Cosmos and every other I have tested

 

Eller så kan du laste ned denne temp fiksen jeg nettopp laget. Pakk ut zipfilen og flytt mappene AddOns og FrameXML til din interface mappe. Husk å trykke ja til å overskirve filer!

Disclaimer: Tar ikke ansvar for innholdet i zip-filen så hvis pcen din tar fyr eller svigermor hopper ut vinduet er det ikke mitt problem!

 

Edit: For en enda lettere løsning sjekk denne posten.

Endret av nåvi
Lenke til kommentar
Et tredjeparts program som man bruker til å modifisere UI'en i spillet.

Sånn at man f.eks kan få en eller to (eller 3) ekstra toolbar's til å legge abilities/spells inn på...

Njaaaaa.... ekstra toolbars er bare en av MANGE ekstra ting du kan få. Ekstra toolbars er gjerne det flest har bruk for, det var ihvertfall derfor jeg installerte Cosmos. Men etter å ha brukt det et par uker kan jeg love dere at det er mye mer en ekstra toolbars som forbedrer spillopplevelsen!

Lenke til kommentar
Har kikket litt rundt nå, og har funnet dette;

Cosmos-latest.zip	29-Jan-2005 04:00 PST	1.2M	ce545c7bfd99368e84e6b655b1701968	r424

Er denne kompatibel med den nyeste patchen?

Tør ikke å legge den inn før jeg er sikker på det.

 

Link!

Nei den er ikke kompatibel. Sjekket gjennom .toc filene og de var for forrige versjon av WoW.

Sjekke denne posten for en midlertidig fiks: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...erface-en&t=873

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...