Gå til innhold

Second Phase/Open BETA er i gang!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bjornmagnus, hvor spiller du hen ? jeg sitter på 0.25/0.50 NL bord på expekt, stars og no1poker nå.

Sitter på partypoker.com 05/1 bord jeg :D går bra.. vunnet de 3 siste hendene :p

Skrevet
forsatt ingen ting...

9min siden det egentligt skulle komt!

Hvor har du det fra?

Står ingenting på sidene at det skulle komme kl 10. Men står tidlig lørdag morgen. Hva som er tidlig en lørdag kan kanskje diskuteres ;)

Skrevet
forsatt ingen ting...

9min siden det egentligt skulle komt!

Hvor har du det fra?

Står ingenting på sidene at det skulle komme kl 10. Men står tidlig lørdag morgen. Hva som er tidlig en lørdag kan kanskje diskuteres ;)

ser nå at jeg har lest feil :p

tidlig burde vel være i 10 tiden :whistle:

Skrevet

skal de holde det det står på sidne så bør det komme før tolv iallefall etter det kan selv ikke blizzard kalle det tidli på dagen

Skrevet

Er enig i at det er seint ute for å kunne si tidlig lørdag morgen, men serverne kommer nok opp når alt er i orden hos Blizzard og de er sikre på at spillet vil fungere som det skal. Regner med at de har oppgradert en del hardware også siden forumsidene er nede. Det er bare å vente og se....

Skrevet

Bleh!

Hvofor kommer det ei?

Og de har til og med lagt ned forumene!

Jaja, har en lvl 45 dud jeg da, så jeg skal vel ikke klage.. JO DET SKAL JEG!

Bra at dette forumet er så oppdatert.

Trodde jeg var den eneste som ikke fikk opp realmsa! :whistle:

Skrevet

aah okey :D

hah, da tror jeg nesten jeg slenger meg ned på partypoker for å loppe deg :D

www.pokersiden.no ---> fin plass for nybegynnere, kjører en turnering for medlemmer i måneden + god hjelp fra gode spillere

www.wsop.no ---> omtrent det samme, men med oversikt over de fleste live turneringene i norge.

Skrevet
skal de holde det det står på sidne så bør det komme før tolv iallefall etter det kan selv ikke blizzard kalle det tidli på dagen

Heilt enig. Etter tolv er det ikkje lenger morgon, då er det dag. Med andre ord, det kan starte når som helst:P:P

Skrevet
Amatørmessig å la patchinga gå i helga. Er jo liksom da alle har tid til å spille. Dette bør en ta midt i uka, helst på natta. Nå får dem ta seg sammen og lære av alle de feila de andre mmorpg'ene har gjort.

Velkjent scenario fra andre mmorpg's.

Prøver å være flinke og skal patche fort på en fredag. Ender opp med å drite på draget og spillet er nede hele helga. *trampeklapp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...