Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterk å gå fullstendig amok når det gjelder plakater og wall scrolls . så utrolig mange som virkelig tar seg ut på veggen. wallscrolls er jo enklere å henge opp og ta ned , med tanke på langvarig bruk. er ganske mange plakater som jeg har fått en rift eller 4 i, for så å knøvle sammen hele papirdritten. vurderer en egen mini pc for bare emulatorspilling , hadde virkelig vært noe. ikke dyreste investering heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surfa litt rundt på Nettby for 5 min siden, og var en dude der som hadde en bildemappe med navn "Nerdebula mi", hvor han har flere bilder av bula til Scotty, og et par av kommandospoten til WheelMan.

WTF? xP

Skrevet

Haha, jeg sendte melding og spurte hva han het på diskusjon.no-forumet.. og han svarte at han ikke hadde bruker der. Deretter spurte jeg hvorfor han da hadde tatt en shitload med bilder fra nerdebule-tråden, og lagt de ut på Nettby.

Intet svar, og to minutter etterpå sletta han bildemappa, alle andre bilder, alt profilinnhold og profilbilde. Poor soul :p

Skrevet (endret)
Surfa litt rundt på Nettby for 5 min siden, og var en dude der som hadde en bildemappe med navn "Nerdebula mi", hvor han har flere bilder av bula til Scotty, og et par av kommandospoten til WheelMan.

WTF? xP

WIN!

:cool:

Endret av WheelMan
Skrevet
Haha, jeg sendte melding og spurte hva han het på diskusjon.no-forumet.. og han svarte at han ikke hadde bruker der. Deretter spurte jeg hvorfor han da hadde tatt en shitload med bilder fra nerdebule-tråden, og lagt de ut på Nettby.

Intet svar, og to minutter etterpå sletta han bildemappa, alle andre bilder, alt profilinnhold og profilbilde. Poor soul :p

Hva het han på nettby?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...