Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten up-date av min bule.

Kommer snart en LCD TV på noe mellom 26-32" er ikke sikker på hva jeg skal ha..

 

mx510 musa er akkurat fjerna, fikk Zippy trådløse musa til å funke ved å bytte USB port til senderen trur jeg.

7692069[/snapback]

Var det du som hadde det DDR-greiene, eller? Får jeg se bilder av utsyret ditt? :thumbup:

7695358[/snapback]

 

 

Jepp, jeg som hadde DDR greiene, kan sette det fram i dag å ta et bilde,

men først er det skole, næremere bestemt engelst tentamen :no::(

Lenke til kommentar
Sykeste........her snakker vi en formue i spill, og bokstavelig talt "du har ikke ett liv". Kan jo sitte å spille resten av livet sitt.

7699192[/snapback]

 

Joda, jeg har faktisk et liv, gift og 1 barn (pluss en i "ovnen"). Men det blir litt spilling, hehe.

7699239[/snapback]

Alle har et liv da..

 

Men det var en super bule.. Stå på. :love:

Lenke til kommentar

Her kommer en liten oppdatering, hvis vi kan kalle det for det. :)

Jeg trenger også et tips fra dere. ;)

 

 

Her er selve hovedplassen da. :)

Her tilbringer jeg mesteparten av hybellivet.

 

 

Her er selve skammen, en 1 år gammel laptop som synger på 3. siste verset. He he.

"Bruke tastatur til bærbar? Hva er vitsen med det" tenker vel noen, jo grunnen er at det er noe dritt å skrive på et varmt tastatur der "pil ned", "pil venstre" og "PageDown" ikke funker. Dessuten er den kanten mellom laptopen og overflaten til bordet for høy. :)

 

 

Her er det meste jeg har av pynt, vil ha mer men finner ikke plass...

Her henger da: Et kosedyr som jeg ikke husker hvordan jeg fikk, men alltid har hatt.

En temperaturmåler, egentlig unødvendig, men jeg må bare vite hvor kaldt det er ute. :p

Et bilde av en katt jeg hadde for 3 år siden... :love:

Og sist, men ikke minst: En nedtellingstidtaker! Egentlig noe jeg kjøpte feil, men aldri leverte tilbake. Skulle egentlig kjøpe en temperaturmåler, men så tok jeg visst denne ... Alt er festet til veggen med kitt. :)

 

Jeg har egentlig en plakat og et skjerf som skal opp, men jeg har ikke lovt til å bruke spiker og slike ting, så da har jeg bare kitt og teip igjen, og det holder ikke på plakaten og RBK-skjerfet... :(

 

 

Underholdningssenteret mitt. :)

Lite å si om det, er ikke så mye å se på. He he.

 

 

Her er absolutt alt som har med skolen å gjør. Er utrulig mye som skal kunnes...

Jeg går på VKII Anleggsmaskinfører på Os Videregående Skule :)

 

 

 

 

Her ser dere det meste som er å se på rommet mitt. Og ikke la dere lure folkens, den sengen er svær! :wee:

 

 

Så kommer vi til den siste tingen, i begynnelsen av innlegget mitt sa at jeg trenge tips fra dere:

Jeg skal ha meg ei hylle av ett eller annet slag. Noe som jeg kan ha bøker, pynt og slikt i. Noen tips om noen billige hyller/reoler/skrivebord?

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Må vel sies at dette desverre ikke er min hybel, men er på besøk mange ganger i året! Det er min bror som studerer i Trondheim. Akk ja, de fattige studentene :innocent:

 

Dette var før huseieren la parketten. Prisjektoren på her , og anlegget spiller meget godt :love:

 

hybelen013cg7.th.jpg

 

Hybelen er utrolig koselig ! Det er også en drømm å se på film å spille xbox !

 

hybelen010hy2.th.jpg

 

Her har du server/workspace, peisen, og litt av kjøkkenet.

 

hybelen016de0.th.jpg

 

Deilig sofa dette ! Fremme til høgre er soverommet, til venstre er kjøkkenet, rett frem inn døra er bad, og til høyre for badet igjen er det en badstu, men brukes til bod. Oppe i taket er prosjektor og bakhøytalere :)

 

hybelen021rf5.th.jpg

 

#Kremt# Studenter altså :innocent:

 

img6220ye0.th.jpg

 

Ja, dett var dett ! Det kommer bilder av min bule en gang, men den skal snart pusses opp skikkelig :)

 

Mvh, Erlend

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...