Gå til innhold

Fått feil vare - reklamasjon eller angreretten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Mottok den 19. Jan en A64 3400+

Denne skulle, iflg sidene til butikken ha 2.4GHz, men jeg har fått en annen utgave av 3400+ med 2.2GHz. Har altså endt opp med feil vare, og spørsmålet mitt er derfor om jeg nå skal angre kjøpet eller be om å få ny? Tipper det kan ta en stund og det ville vært kjedelig hvis jeg endte opp med skjegget i postkassen med en dårligere CPU en jeg skulle hatt. :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

misforstå meg rett men hvorfor spør du om spm du kan svaret på selv

 

Har du fått feil vare skal du selvfølgelig ta kontakt med butikken og si det så ordner de opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...