Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var 2007 WFP ute for salg:

 

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59237

 

Den skal jeg ha. :!:

 

Enda bedre kontrastforhold har den og. :)

6206932[/snapback]

 

Hadde faktisk tenkt å gå for 2007WFP jeg også inntil jeg kom over dette:

2007WFP - Color banding?

 

For de som ikke gidder å lese alt så kan sikkert denne linken summere opp hva som er problemet.

 

Tror jeg venter med å kjøpe 2007WFP eller kanskje jeg går for et helt annet merke!!

Synd, fordi jeg likte designet på Dell skjermen :(

 

 

 

edit:

Ser ut som Dell har funnet en fix på banding problemet.

Banding problem fix

Endret av stian999
Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til dell, og henviste til disse linkene.

Han ringte meg opp, og sa han leste igjennom dette, og snakket med ekspertene på dette området som de har.

Han sa at europa hadde en annen revisjonns nr enn amerika på disse skjermene, men skulle jeg få problem, så skulle jeg bare kontakte den selgeren og vi skulle få fikset det.

 

Har bestilt den, ETA 8.juni.

 

edit: fjernet leif,

Endret av BeinE
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål: Er det mulig å koble en DVD spiller direkte til denne skjermen?

6211499[/snapback]

 

 

Ja, er mulig! er rikelig med tilkoblingsmuligheter på disse dell-skjermene!

Har selv 2005FPW! og synes Widescreen er helt supert! :)

Funker meget bra også å koble til dvd-spiller. Men lyden må du jo fortsatt koble til med noe annet da... :)

Lenke til kommentar
Tenker at du må koble lyd fra DVD-spiller til Lyd-inn på lydkortet

 

Du trenger sansynligvis en overgang til Mini-Jack.

6213958[/snapback]

 

Ok, så den gule videokabelen skal inn i skjermen og den hvite og røde skal inn i lydkortet med overgang til minijack. Men i hvilke innganger skal den hvite og røde inn i? En grønn inngang på lydkortet bruker jeg nå til mine 2.1 høytalere, som er line out. Men hvilke to farger er line in? Har et Audigy 4 lydkort. Takker for svar.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å skaffe meg denne skjermen nå, men lurer litt på hvordan det er med etterslep i spill med hurtig tempo. Leste HW sin test, hvor blant annet BF2 var blitt testet. Men hva med spill som Unreal Tournament 2004, hvor det går litt raskere for seg? Er på utkikk etter en god 19-20" LCD til spilling/filmtitting, og kom over denne skjermen her. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg en i bredformat, men jeg fikk litt sansen for akkurat det mens jeg undersøkte alternativene.

 

Denne skjermen virker helt perfekt så langt, men jeg vite hvordan den takler raske spill. Om det går "greit" eller "ok", duger den ikke. Det må være slikt at etterslepet knapt er merkbart når man virkelig ser etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...