Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er skjermen min på vei fra USA.

Cluet er at den batchen men skjermer som ble solgt Under Dell's sitt tilbud i usa (som jeg kjøpte fra) er alle påvirket av banding.

Tror de har ventet med å slippe skjermen på det Norske markede før det problemet var løst.

Snakket med Dell support i dag, og det var ikke noe probelm å bytte skjermen jeg hadde fått fra USA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har bestilt 2007fpw selv. Dell fyren aka "nooben" sa at retur ikke var noe problem om det skulle være feil på den. Han hadde bestilt en selv -> salgstriks?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er nok regler for døde pixler. Han sa "pixlen skal liksom ikke ligge midt på skjermen", og det er jeg forsåvidt enig i. Det er noe annet om den ligger i et hjørne. Uansett har vi 14 dagers angrerett.

 

Lurte på en ting. Har dere bestilt over telefon fra dell? Jeg oppgave nemlig kortnummeret mitt over telefon til kundebehandleren. Er det vanlig eller dreit jeg meg der? Han lurte på dette etter jeg sa jeg ville betale med visa.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Det er nok regler for døde pixler. Han sa "pixlen skal liksom ikke ligge midt på skjermen", og det er jeg forsåvidt enig i. Det er noe annet om den ligger i et hjørne. Uansett har vi 14 dagers angrerett.

 

Lurte på en ting. Har dere bestilt over telefon fra dell? Jeg oppgave nemlig kortnummeret mitt over telefon til kundebehandleren. Er det vanlig eller dreit jeg meg der? Han lurte på dette etter jeg sa jeg ville betale med visa.

6229512[/snapback]

 

Det går helt fint det, de skal slette all kortinfo etter at transaksjonen er ferdig. Bestillte selv skjermen over telefon og fikk 30 kr ekstra avslag. 4000,- blank :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...