Fragletrollet Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 (endret) Nå som vinteren har kommet så har det kommet/kommer masse godbiter for oss som digger psytrance! Sjekk ut disse: Kemic Al - Twisted parameters Ignis Fatuus Seroxat - Brutal Beats V.A. - Forest V.A. - Timeless Flash V.A. - Run, motherfucker, run... Og sist, men ikke minst: KinDzaDza & Friends Dette blir et lovende år! Håper mange kommer på Aldos (Kemic AL) sitt releaseparty nå snart! Dato to be announced... Endret 24. januar 2005 av Fragletrollet
apoxdigital Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Av en rar grunn så synes jeg absolutt ingenting om psy i det hele tatt. Musikken virker teknisk sett mye eldre enn den er og pulserende bass/kick høres så utrolig tamt ut. Minner meg mye om tidlig experimentell rave fra 80/tidlig 90. Selvsagt finnes det en bra sang her og der, men synes hele sjangeren er veldig sær. Og det kommer fra en som digger terrorcore / noisecore
Fragletrollet Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Kicket er jo superdigg i slik musikk! Fast, stram og hard. Og bassen... kan aldri gå tilbake til Kick-bass mot psyens kickbassbassbass... hehe. Men seff, hver sin smak. Jeg elsker det!
Fragletrollet Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 BTW, du bør sjekke ut musikken til en kjenning av meg: www.insected.com Han har akkurat fått platekontrakt med Parvati Records... så det blir nok mye moro fra denne siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå