Gå til innhold

Bli med på KingsOfChaos!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har en oppfordring til alle som har internett og liker html baserte strategispill;

Bli med på KingsOfChaos! KingsOfChaos er et strategispill der det er om å gjøre å skaffe seg våpen, krige med andre for å få penger for så å komme høyere på rankingen! En kan også spionere på,- og sabotere andre!

Til de som synes dette høres litt morsomt ut så har jeg dedikert hjemmesiden min til dette spillet for mer info :)

Hjemmesiden min finner dere i signatur!

Endret av P-in-P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KoC er så utrolig dårlig at det svir. Er så mange begrensinger. Eneste du gjør er å kjøpe våpen og skrive inn hvem du skal angripe, ellers er det ikke stort.

Skrevet (endret)

Kings Of Chaos er mer enn det, du kan spionere, sabotere, lage alliangser osv. selv er jeg med i Strikerclan, men for de med modem er vel egentli Mediwar et bedre spill, om noen vil spille tror jeg jeg vil anbefale Elves

Endret av notalive
Skrevet
MediWar reserves the right to ban, suspend, delete, or modify accounts at any time for any or no reason.

Medi war kan kicke folk for ingen grunn! :ermm: Det er sinnsvakt det!

Skrevet
okei, ja det er jo smak og behag, av alle de spillla jeg har spilt liker jeg vel Mediwar og Keep Pimpin best, hvilket spill liker du da?

Xenocide3001, bare synd det er nedlagt.

Skrevet
KoC er så utrolig dårlig at det svir. Er så mange begrensinger. Eneste du gjør er å kjøpe våpen og skrive inn hvem du skal angripe, ellers er det ikke stort.

Da har du ingen grunn til å svare på denne tråden siden jeg ikke spurte om hvem som likte det eller ikke :)

Når det er 130-140000 kontoer så er det sikkert en del som liker det og mange er sikkert fra her...

Skrevet (endret)

Jeg har min egen lille alliance der jeg er den øverste! Du kan gjerne bli med i den hvis du vil :) Begynner snart en ny age også nå!

Edit: Leif snek seg inn.

Endret av P-in-P
Skrevet
MediWar reserves the right to ban, suspend, delete, or modify accounts at any time for any or no reason.

Medi war kan kicke folk for ingen grunn! :ermm: Det er sinnsvakt det!

Høres ikkje bra ut.. Virker veldig useriøst. Og etter å ha lest det der, så kjem eg aldri i livet til å spille det.. :p

men tilbake til topic:

KingsOfChaos er grei tidsfordriv det, men eg blei iallefall VELDIG lei av det etter kvart, i begynnelsen var det grei tidsfordriv på skulen, men etter kvart blei det veldig kjedelig, ensformig og begrensa..

Men eg seier ikkje at dykk andre ikkje skal prøve det, det er eit heilt ok spill, men sannsynligheten er nok ganske stor for å at du kjem til å gå lei av det, iallefall innan eit par månadar..

Skrevet

Jeg ble også litt smålei det etter en stund (les ca 3måneder), men så begynte jeg å lese om taktikker, tips og triks og mye annet på forumet (alt det vitale ligger på siden min) og fikk plutselig en enorm interesse igjen! Det er mange flere muligheter o.l en det først kan virke som :yes: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...