Denethor Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) La bilete fortelja for seg sjølve Kva skjer ? sjekk på messenger.msn.com, og du ser "Service Unavailable" Andre som har dette problemet ? edit: Folkemengda varierer, dei kjem inn og dett ut heile tida. edit2: prøvde å fikse emnetittel Endret 23. januar 2005 av Denethor
Bruun Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg så ikke noe galt med bildet, men hvis det er feilmelding Service Unavailable feilmeldingen som er problemet er det bare at MSN driver med litt service på nettverket sikkert. Rapportert for dålig emnetittel/brudd på 3-ords reglen
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Kommer ikke inn på msn jeg så noe er nok ikke helt i orden, men det blir nok fikset.
Krankemot Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 kommer ikke inn på messenger.msn.com heller.. har akkuratt formatert og tenkte at jeg skulle laste ned nå
Ronny M Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har ingen av problemene dere nevner her. MSN har vært oppe hele tia og jeg kommer inn på både .no og .com
Denethor Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Eg er jo inne på msn messenger, men eg ser ingen folk der. Det er mitt problem :-)
Oz370 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har ingen av problemene dere nevner her.MSN har vært oppe hele tia og jeg kommer inn på både .no og .com vi snakker om messanger, ikke msn sidene jeg kommer heller ikke inn, håper virkelig ikke at msn 7 blir obligatorisk
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Gikk inn på msn.no og på messenger men da fikk jeg bare opp Server is too busy http://messenger.msn.no/??PS=70635&NC=1000...52&HL=Messenger
Gronz Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Server Error in '/' Application. Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Endret 23. januar 2005 av Gimper
notalive Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) får en sånn feilmeldingsting jeg: Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> det er sikkert tysk å betyr murstein EDIT: kom på jeg også nå, men alle andre er offline Endret 23. januar 2005 av notalive
Ronny M Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg har ingen av problemene dere nevner her.MSN har vært oppe hele tia og jeg kommer inn på både .no og .com vi snakker om messanger, ikke msn sidene jeg kommer heller ikke inn, håper virkelig ikke at msn 7 blir obligatorisk Der var det verre å komme inn ja..
Oz370 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 kom inn, men ingen beskjeder kommer igjennom :\ tror de sliter med serverene.
uberhenrik Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 ahh elsker microsoft........................not
Anbefalte innlegg