Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har fjernkontroll, fargeskjerm (:mrgreen:),

iHP 120 har ikke farge skjerm da...

 

Ville valgt iPod jeg..

Syns faktsik det er bedre å bruke iTunes enn at den kommer opp som flyttbar disk.

 

Det blir så jævla rotete med flyttbar disk. Dessuten har jeg dårlig erfaring med sånn mp3 spillere.. Min forrige klikka ofte og jeg måtte formatere den en gang om dagen.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Hagesaksa har vore litt ute i denne tråden OT-snakk og totalt meiningslause innegg har blitt klippa ut.

 

Når ein brukar spør om ein anbefaling mellom to produkt så kan ein skrive ein liten argumentasjon på kvifor ein synes det eine er bedre enn det andre (1 linje er ofte nok)

 

Men forsett den "artige" OT-diskusjonen som starta i tråden kan det være andre ting hagesaksa klipper neste gang.

 

Hint: Å treffe utestengelseknappen er nesten like enkelt som å treffe delete-kanppen.

Lenke til kommentar
iRiver! Ipod er for jenter... iPod er som nokia.

Apple (de som lager iPod) er mer som SE, og Creative som Nokia. Creative sine spillere er gjerne billigere og bedre, men krever at de ikke brukes helt uforsvarlig. Apples iPoder er populære, og kraftigere bygd, men funksjonshemmede og dyrere.

Forøvrig ville jeg helst hatt iRiveren, pga. flere funksjoner og bedre batteritid. Beklager at jeg begrunnet svaret mitt, men det føltes så feil å ikke gjøre det.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
YOU GO GIRLS:D det er bra. Flesteparten vil ha ipod fordi den er rimelig og fordi de ikke har prøvd iriver før. Men man får det man betaler for. Jeg har hatt ipod, solgte den forrige uke og kjøpte meg iriver. Den er SÅ BRA :!:

What? har du kjøpt deg IPod på ny, og solgt den igjen? :hmm:

Er jo ikke mange mnd. siden du sa akkurat det samme, så jeg fatter ikke at du har kjøpt ny IPod og solgt den, så negativ som du stilte deg til IPOD!!

 

Er temmelig klar over at du ikke er ute etter kjøps-råd, men heller skape en IRiver vs. IPod tråd...

 

Jeg ville valgt IPodn pga. design og brukervennlighet :tease:

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...