Gå til innhold

Hvem er best i cs? (rankingliste)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er best, men jeg fakenicker så mye at ingen vet hvem jeg er. Utenom meg selv, da.

Hvordan er din definisjon på 'best'? Høyest kill/death-ratio? Lureste taktiker? Beste reaksjonstid? Bunny-jumperen?

Skrevet
går ikke an å si at noen er best i cs

Det jeg mente også, men i VG i dag står det om XegtR som spiller i NoA, og de skriver jo at han er verdens beste! :dontgetit:

Skrevet
Kurt P fra hw.no skulle vist være verdens beste mener jeg å ha hørt.. :tease:

Hvem bryr seg egentlig ? :hrm:

Men bli voksen da... :mad:

---

Jeg lurer på hvem som er best siden VG skriver at han er best, da må det jo finnes en offisiell rankingliste!

Skrevet
Kurt P fra hw.no skulle vist være verdens beste mener jeg å ha hørt.. :tease:

Hvem bryr seg egentlig ? :hrm:

Jeg?

btw, flere som har laget ranking lister ja... Lag nytt emne på nesc forumet så får du nok svar ganske fort ;)

Skrevet
Det jeg mente også, men i VG i dag står det om XegtR som spiller i NoA, og de skriver jo at han er verdens beste! :dontgetit:

VG er tabloid format. Dei skriv ikkje at han er verdens beste i CS heller, men at han er verdens beste i dataspel... :roll:

Skrevet

Regnes et program som en CS-spiller?

Jeg tror OGC har noen av verdens beste spillere i så fall.

Ellers var da HeatoN regnet som den beste i CS 1.3-tiden, vet ikke om han ennå er, siden det ikke kommer så tydelig fram i CS 1.6.

Også har vi jo meg, da. Bruker å få Gandalf til å "putte et spell på meg", så jeg blir udødelig.

Skrevet

Hvordan skal man lissom finne ut hvem som er den beste enkelt spilleren da? Få alle som mener seg god til å spille 1on1 mot hele hopen eller??

Kommer til å ta noen uker det i allefall.

Det går vel mest på Claner tenker jeg. Og som folk får med seg så går det mest i NoA, NiP og EYE.

Skrevet

Ein dag slår kanskje Per Pål, neste dag er det Pål som vinner og dagen etter det vinner Ole.

Rankinger lages ut frå statistikk og kan ikkje kåre ein som verdas beste om det ikkje blir haldt VM i CS 1on1. Dei kan jo trekke ut den beste frå 5on5, men det kan snu neste kamp.

Skrevet
Ingen er best i cs for cs er "random".

Så egentlig er alle like gode og alt styres av tilfeldigheter?

Ja, nesten helt rett.

Skrevet

Hvem som vinner en kamp har nok litt å si på tilfeldigheter, men det betyr ikke at man ikke kan bli god eller bedre i CS. Det betyr bare at man ikke kan lage en ordentlig ranking.

Har du ikke hørt om uttrykk som "aim", "tacs", osv? Noen er gode på det, og andre er ikke.

NoA eier lokalklanen din, zebe. Ingen tvil!

Skrevet (endret)

Har spilt i clan en gang og det var lokalt-lan med 60 stk.. Vi kalte oss BB (Blackest Boys) haha.. vi var så røøva ! :!:

Ellers har jeg spilt cs i 5 år.. Gått over til source siste halvår da.

Endret av Kurt P
Skrevet
Har spilt i clan en gang og det var lokalt-lan med 60 stk.. Vi kalte oss BB (Blackest Boys) haha.. vi var så røøva ! :!:

Ellers har jeg spilt cs i 5 år.. Gått over til source siste halvår da.

hvorfor du sier dette her skjønner jeg ikke helt :nei:

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
NoA eier lokalklanen din, zebe. Ingen tvil!

Ikke hvis NoA sitter med kulemuser og pcer med 40 fps + 100 i ping. Da tror jeg neppe NoA hadde vært så gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...