Oovz Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hei! I dag møtte jeg OnklP på et shabby utested her i Oslo. Han var skitings, greide ikke ta på seg jakka riktig vei og greier. Uansett, dette fikk meg til å tenke litt. Hvilke artister har DU møtt? Mvh, Oovz
Ø.B. Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Har vel egentlig ikke gått inn for å møte artister akkurat. Men snakka såvidt med gutta i five points band under en bluesfestival for noen år siden.. En i klassa mi før, hadde hele hybelen fylt opp med bilder av seg selv og all verdens kjente folk med autografer. Han var nok litt ekstremsamler da
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hmmm. *tenke* Vel vi har jo våres lokale rappere Spetakkel, myrna, "traff" idol kurten, så og satt ved siden av THE ice-t (as in the rapper). Kommer ikke på flere. Edit: Glemte Stig van ejik. Endret 23. januar 2005 av SnowDOG_
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Sondre Lerche - han hadde minikonsert på et senter jeg var på. Maria Solheim - hjalp henne med å sette på plass utstyr til en konsert på skolen vår. Slå denne: Jeg har sett film med Unni Wilhelmsen på danskebåten. Nyeste bond-filmen.
sixx Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Torstein Flakne-Stage dolls Morty Black-TNT Ronnie le tekrø-TNT storefar raperne Thomas C Hansen-Gaia Epicus Tommy Ingebrigtsen-arabics in aspics pluss noen idol folk Sikkert møtt noen lokale artister å (selv om de fleste jeg skrev opp er ganske lokale)
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Mr Lee. Edit: ikke egentlig en artist. Litt, kanskje. Endret 23. januar 2005 av psilocybe
starfish Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hm, Vidar Busk kommenterte bandet mitt sitt potensial hvertfall.
Midnight_walker Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Vel... Hank von helvete (Turboneger) Till Lindemann (Rammstein) Endret 23. januar 2005 av midnight_walker
Acrid Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Tomas Haake (Meshuggah) Sigurd Wongraven (Satyricon) Dani Filth (Cradle Of Filth) Jimmy Bergsten/Ofu Kahn (Red Harvest) Karl Sanders (Nile) og Devin Townsend, som spanderte vafler på meg Dette er iaf. de jeg husker best.
Opus Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) DumDum Boys Infinity Morten Abel Elin Tvedt Kim Kolstad Jack Berntsen Ingebjørg Kosmo Dem jeg kommer på i farta. Edit: Glemte Karoline Krüger og en av seigmennene. Endret 25. januar 2005 av Opus
cwerner Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Eneste jeg har møtt er vel Magne Furuholmen, kjenner han faktisk...han bor ikke så langt herfra. Også har jeg sett noen folk da: Kurt Nilsen Lene Marlin Alle gutta i Metallica DDE (hadde konsert på carl johan en gang.) De andre folka i aha. Og Nadia Hasnaoui (vet ikke hvordan det staves)
JR Ewing Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Gitaristen i Indega. Hvis noen har hørt om de.
Even. Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Mr Lee. Edit: ikke egentlig en artist. Litt, kanskje. Han synger jo på reklamen ".....når nudlene koker...."
melli123 Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 (endret) ja, mr lee var å lagde nudler i en SPAR butikk for noen år siden... morsomt igrunn... EDIT: dette var vist min 800 post gitt...party Endret 24. januar 2005 av VgaR
Thrillseeker Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Frost (1349 & satyricon), Folka i Susperia, Nattefrost fra carpathian forest, fenriz (på elm street)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå