Heatsink Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 syntes ikke det var så ille med grafikken jeg, klarer helt fint å spille med det. egentlig så likte jeg stemmningen i spillet litt dårlig. byene var kalde, grå og kjedelige. store skoger og masse svømming gjorde egentlig ikke spillet morsommere. kjedelige gjengkriger, sturselig radio og ikke minst kjedelige folk og slapp historie!! nei Vice forever
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 nja ikke noe å klage på bortsett fra små ting. som er nevnt tidligere
mr. Bjerre Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg kommer bare på en ting i skrivende stund. Jeg synes det er litt synd at konseptet med å ta oppdrag i telefonkioskene, og respekt blant de forskjellige gjengene har forsvunnet mer og mer i serien.
-BaSe- Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg digger san andreas jeg:P skogene og fjellene er bare ALTFOR bra til og leke seg med sykkel på. Er litt kjipt og tryne på sykkel midt ut i ødemarka slik den havner ned i elva da Men jeg har ikke noe og klage på, bortsett fra grafikken, men det er ikke Rock* sin feil, det er bare slik ps2 er.
Duval Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes faktisk Vice City er langt, langt bedre. Det var en som nevnte at det var dårlig stemning i spillet, det er jeg enig i.
Dupper Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 I det neste Gt spillet burde det i hverfall burde gå ann å style opp bilne litt mer og slik som i NFSU, GtA handler mye om biler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå