Gå til innhold

hjemme kino annlegg til 1mill


Anbefalte innlegg

Lars Rørvik (29) kjører en 79-modell Granada, men har et hjemmekinosystem i millionklassen

 

I en stue som ligner mer på en kinosal enn et sted du inviterer venner og familier til, står det utstyr for over en million kroner. Projektor, lerret og høytalere som ville fått Pink Floyd til å reagere, er naturligvis på plass.

 

- Dette har jeg jobbet med i mange år, det er dette som er drømmen min, sier han og legger til at han føler seg ganske fornøyd nå.

 

Anlegget hans får det til å riste i både rom og rumpe, og han sier selv det skilter med en lydstyrke tre ganger sterkere enn Colosseum-kinoen i Oslo.

 

Og slikt slipper en ikke så lett unna med når en bor i boligblokk.

 

- Naboene har klagd, ja. Vi har fellesvask her i blokka, så noen av underbuksene mine har blitt kastet litt rundt, innrømmer han med et smil.

 

Han anbefaler ikke å gjøre dette hvis du bor i blokk, til tross for at han selv er skyldig i tiltalen.

 

- Men jeg kjører litt ekstra på når de begynner å klage.

 

 

 

dette er det sykeste jeg har lest på lenge! men når du ikke klarer og gå mange timer uten musikk i øret skjønner jeg han! (er sånn sjøl)

men det alle beste med det må jo være og kunne plage naboer fra alle kanter siden han bor i en boligblokk..

Endret av Baleni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig ikke noe imponerendes egentlig. Spørsmålet er hvor mye fyren faktisk har betalt for det. Tviler på at han har betalt en million for hele greia.

Leste en artikkel om en annen kar for et par år siden, han hadde anlegg til 700 000,- bl.a. en projektor til 300 000,- men den kjøpte han defekt og reparerte.

Lenke til kommentar

Jah fy søren, leste nettopp denne artikkelen på VG! Det er helt sykt!

 

Det hender at jeg våkner opp midt på natten og går ut i stuen for å titte på anlegget. Da blir jeg i godt humør, gliser han.

 

Hehehehe :p

 

Han er heldig! :D *misunnelig*

 

EDIT:

 

@Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes!

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
@Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes!

Hvis du faktisk hadde visst hva som befinner seg hos andre personer i Norge hadde du også synes dette er svært lite imponerende.

Har liste over hva han har hos seg nå liggende nede tror jeg.

Lenke til kommentar
@Wipeout: Er ikke dette imponerendes?? Lydstyrken er 3 ganger sterkere enn lyden i Colosseum-kinoen i Oslo!! Bare det ER imponerendes!

Hvis du faktisk hadde visst hva som befinner seg hos andre personer i Norge hadde du også synes dette er svært lite imponerende.

Har liste over hva han har hos seg nå liggende nede tror jeg.

Ja. Jeg har sett KUN høyttalere til en million jeg .... men dette anlegget til Lars finner du ikke overalt!

Lenke til kommentar
Det gikk er program på NRK for litt siden med et par audiofile personer.

Han ene hadde høyttalere drevet av hydrogengass til et par hundre tusen pr. stk.

hvis jeg ikke tar helt feil er dette samme karen som var med i programmet.

Det stemmer, han var en av dem. :)

 

Edit: Nicklas, selvfølgelig ikke. Alle har ikke en slik lidenskap for lyd / bilde...

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...