Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen ideer om crossere?


wewwen

Anbefalte innlegg

Furia har jævli dårlig rykte.. Som er helt uten grunn!

 

Det som er bra med furia er at det dårlige ryktet sender prisen nedover! :D Derfor får du veldig mye sykkel for pengene!

 

Jeg hadde garantert kjøpt furia, siden det også er en lett moped og modifisere og den går veldig bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RMX: bra kvalitet, må ha dyr trim for å gå bra

 

Furia: går ganske bra med trim, men ikkje fult så bra kvalitet

 

Derbi: bra kvalitet, går kjempe bra med billig trim, einaste minuset er da elektriska.

 

 

har Derbi selv og er kjempe fornøyd, eg og broren min har Derbi med effektanlegg til ca 1000kr, og vi tar RMX med yasuni crossanlegg og 21mm forgasser

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
RMX: bra kvalitet, må ha dyr trim for å gå bra

 

Furia: går ganske bra med trim, men ikkje fult så bra kvalitet

 

Derbi: bra kvalitet, går kjempe bra med billig trim, einaste minuset er da elektriska.

 

 

har Derbi selv og er kjempe fornøyd, eg og broren min har Derbi med effektanlegg til ca 1000kr, og vi tar RMX med yasuni crossanlegg og 21mm forgasser

Vel, suzuki er svakere motorer kun med effektanlegg. Forgasser gjør ikke særlig mye med så lite trim. Er vel heller bunndraget.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Til dere forbanna Am6(amshit)fan.

 

Suzuki kjører skjorta av dere,har hørt att 2005 RMX gjør 160 med trim og att det er derfor norge ikke tar den inn.

 

Viss jeg bestiller orginal deller til min 2003 Rmx tåler veiva opp til 20,000 RPM, mens den dritten deres ryker bare du setter på potte og gasser.

 

Bare inse det, Japanerene er de beste i verden til å skru.

 

PS: har brukt 1500 kr på min Rmx nå bånner den speedometeret på 120 km\t og det finns fortsatt mer trimm!!

Lenke til kommentar
Til dere forbanna Am6(amshit)fan.

 

Suzuki kjører skjorta av dere,har hørt att 2005 RMX gjør 160 med trim og att det er derfor norge ikke tar den inn.

 

Viss jeg bestiller orginal deller til min 2003 Rmx tåler veiva opp til 20,000 RPM, mens den dritten deres ryker bare du setter på potte og gasser.

 

Bare inse det, Japanerene er de beste i verden til å skru.

 

PS: har brukt 1500 kr på min Rmx nå bånner den speedometeret på 120 km\t og det finns fortsatt mer trimm!!

da må nok den måleren din vise enormt feil, visst du ikkje har funnet trimmen på fretex :lol:

 

 

uansett så er Derbi den sterkeste motoren

Endret av pr0xy H4xx0r
Lenke til kommentar
Til dere forbanna Am6(amshit)fan.

 

Suzuki kjører skjorta av dere,har hørt att 2005 RMX gjør 160 med trim og att det er derfor norge ikke tar den inn.

 

Viss jeg bestiller orginal deller til min 2003 Rmx tåler veiva opp til 20,000 RPM, mens den dritten deres ryker bare du setter på potte og gasser.

 

Bare inse det, Japanerene er de beste i verden til å skru.

 

PS: har brukt 1500 kr på min Rmx nå bånner den speedometeret på 120 km\t og det finns fortsatt mer trimm!!

Lol?

 

Japanerne er best til å skru? Vet du hvor AM6 produseres?

 

Yamaha Minarelli AM6. Yamaha, hvor kommer det fra?

 

Japan...

Lenke til kommentar

Joker, hiss deg ned ;)

 

kanskje Tsx, føler at du tar parti med Rmx, kanskje fordi du liker Ts?

 

Og heving er ikke morro.Styggeste du kan finne på til en moped eller en annen skapning på 2hjul.

 

Ville kanskje valgt et annen merke enn Suzuki , du får en pent brukt moped til 17tusen kroner.

Jeg vil ikke nevne noen argumenter for å ikke kjøpe Suzuki, det er fordi jeg ikke har noen. Jeg har bare noen dårlige erfaringer med det merke, det har også en kamerat.

 

Jeg vil helst ikke bli kommentert

Lenke til kommentar
Til dere forbanna Am6(amshit)fan.

 

Suzuki kjører skjorta av dere,har hørt att 2005 RMX gjør 160 med trim og att det er derfor norge ikke tar den inn.

 

Viss jeg bestiller orginal deller til min 2003 Rmx tåler veiva opp til 20,000 RPM, mens den dritten deres ryker bare du setter på potte og gasser.

 

Bare inse det, Japanerene er de beste i verden til å skru.

 

PS: har brukt 1500 kr på min Rmx nå bånner den speedometeret på 120 km\t og det finns fortsatt mer trimm!!

Dude! Det er noe galt med speedometeret ditt. Kraftig feilvisning på det, søten.

Lenke til kommentar
Til dere forbanna Am6(amshit)fan.

 

Suzuki kjører skjorta av dere,har hørt att 2005 RMX gjør 160 med trim og att det er derfor norge ikke tar den inn.

 

Viss jeg bestiller orginal deller til min 2003 Rmx tåler veiva opp til 20,000 RPM, mens den dritten deres ryker bare du setter på potte og gasser.

 

Bare inse det, Japanerene er de beste i verden til å skru.

 

PS: har brukt 1500 kr på min Rmx nå bånner den speedometeret på 120 km\t og det finns fortsatt mer trimm!!

Haha! For en idiot du er!!! :) 120 og 160?

 

De Rmx greiene dine har kanskje 4hk nå.. Skal du lissom nå 120km/t på den?

 

Og til det derre japser osv..

Am6 blir lagd i Spania.

På ramma på rmx og smx står det Made in spain... :p

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...