Gå til innhold

Hår i ræva, hvorfor?


Riotguy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der forsvant siste rest av respekt jeg hadde for ITPro.no. Snakk om uanstendig og ubehagelig artikkel. Men, men ...

 

Hmm. Artikkelen befinner seg visstnok i en humor-seksjon, men det gjør det ikke mindre smakfult. Humor? Nei! :no:

da har ikke du mye humor i kroppen di heller da , rompe humor på sitt beste d der da :p

 

gudane veit kofør man har hår i rompa , men det er vansklig og kommet til så eg blir ikke og prøve og fjerne dem heller , og dama slipper jeg i vertfall ikke til der med et barberblad

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hår i rævva er et bevis på at du er MANN! :thumbup:

 

EDIT: Shava meg under arma i går, merker at jeg svetter MYE mer! Det er helt sant! Det anbefales ikke! :blush:

Så, det er greit under armene? Å shave seg mener jeg.

Lenke til kommentar
Hår i rævva er et bevis på at du er MANN!  :thumbup:

 

EDIT: Shava meg under arma i går, merker at jeg svetter MYE mer! Det er helt sant! Det anbefales ikke!  :blush:

Så, det er greit under armene? Å shave seg mener jeg.

Klart.

 

Alle kan jo se at du har hår i ræva og vite at du er mann, men under armene kan du bare barbere deg, for det ser jo ingen....

 

:roll:

Lenke til kommentar

Heyy.... var ikke sånn ment... Du svømmer ikke raskere ved å fjerne noen rumpehår, men fjerner du alt annet kroppshår (utnom på hodet og under armene) blir det bare dumt å gå med skog mellom rumpeballene.

 

Tenk deg. En helt glattbarbert svømmer, også står rumpehårene ut av den stramme badebuksen?!?!?

 

Hadde sett groteskt ut.

 

Btw: du svetter ikke noe særlig mer om du ikke har "rumpehår". Det er vel de med feite rumper som blir litt klam...

 

btw: damene liker ikke skog runt penisen heller - aight?

 

edit: leif...

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Tenk deg. En helt glattbarbert svømmer, også står rumpehårene ut av den stramme badebuksen?!?!?

 

Hadde sett groteskt ut.

Shit, ut av badebuksen? Hvor mye hår har du egentlig i ræva? Uansett så ser jeg poenget, selv om jeg er motstander av barbermaskin mellom beina, rundt edle deler og mellom rumpeballene. Litt stussing av ballehår er lov forde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...