Gå til innhold

Hår i ræva, hvorfor?


Riotguy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hår i rævva er et bevis på at du er MANN!  :thumbup:

 

EDIT: Shava meg under arma i går, merker at jeg svetter MYE mer! Det er helt sant! Det anbefales ikke!  :blush:

Så, det er greit under armene? Å shave seg mener jeg.

Klart.

 

Alle kan jo se at du har hår i ræva og vite at du er mann, men under armene kan du bare barbere deg, for det ser jo ingen....

 

:roll:

3531427[/snapback]

:!: :!: :!: Kanskje det bare er jeg som er morratrøtt, men fant den komentaren der fant jeg ustyrlig morsom :D

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Lol.

You guys crack me up.

 

Har latteranfall her jeg sitter.

Rumpehumor, ja takk! :D

I alle fall en gang i blant ;)

 

Men angående pels i røven, det er vel forskjellig hvor mye stubbene lugger når de vokser ut igjen.

Jeg fant det ikke spesielt ubehagelig, det klødde jo litt, men sånn er livet.

Og kløen er da uansett bare søt.

 

Vel, nok om det.

 

Jeg spurte min far som er lege hvorfor vi har hår rundt endetarmsåpningen.

 

 

"For å fange opp smålort som ikke skal ligge å slenge i underbuksa"

 

var svaret.

 

Jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Man er ikke mann før det lugger når man driter..

 

FraXinus: Lurt lenge på det?

5413660[/snapback]

ja! :!:

5413980[/snapback]

Du vet når man bøyer opp biler? Er vel noe sånt som skjer når de setter seg ned, det blir avskilt. Og shiten detter ned som en gal tysker med ett ønske om døden.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

To venninner av meg vokser underlivet samt nedre del av rumpen (ved rumpehullet) jevnlig. Jeg har prøvd voksbehandling av underlivet i Budapest, og der tok de rumpehårene også. Merket aldri noe negativt med det, heller positivt.

 

EDIT: Nå kan kanskje ikke dette sammenlignes med dere menn, siden dere har en hel skog nedi der, men. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hæhæhæ skyt meg! Nest beste tråden ever :!: Kan ikke noen lage en worklog ang. dette? ;)

5415652[/snapback]

Worclog, den er grei, skal både filme og ta bilder av urskogen før og etter barbering ;) skal også dokumentere hvordan det klør etterhvert, og hvordan det er med all den svetta :w00t:

Lenke til kommentar

Rævhår er digg. Man svetter ikke så jævlig i selve sprekka når man er på et svett lan eller rett og slett har sittet i samme stilling lenge. Eller, på en måte, svetten blir mere jevnt fordelt kan man på en måte si :D

 

Dessuten, om han har en skikkelig god, gammeldags omgang med lapskausspyling, så er rævhåra der for deg. Da slipper du masse ekkel væske som breier seg ut over skinka. Mindre faenskap å tørke opp, og om du er fattig blir det ikke mye pengene i dasspapir om du har laus mage hele tiden :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...