Jan Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Nye navn lagt til, derav Brian Wilson.
tjalla Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 (endret) Nye navn lagt til, derav Brian Wilson. Hihi.. jeg er vel den eneste her som har sansen for B.Wilson. Hadde daua om han hadde fyra opp noen gamle låter fra Beach Boys litt mer eksperimentelle side. Don't talk (put your head on my shoulder) f.eks. Men de fleste sangene fra Pet Sounds gjør seg da. Endret 18. februar 2005 av tjalla
Nidhogg Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 jeg satser på å ta meg en tur. håper å få se Turboneger der
Jan Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Skulle ikke forundre meg om de dukka opp.
Nidhogg Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 De kommer jo ut med nytt album i April, så det forventes vel at de gjør en del konserter til sommeren da. Får bare håpe de tar turen innom Roskilde
Jan Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Informerer om at Onsdag er bandoppdateringsdag.
Ender Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Damn... Slayer skal spela på Hultsfred. Får håpa dei legg turen om Roskilde òg....
apoxdigital Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Omg omg, Autechre kommer til Roskilde, en veldig god grunn til å dra meg ned ja !
ratata Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Carl Cox! wo0ot mykje bra, vil tru at eg og tek turen...
monkey island Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Håper det ikke blir krise om man drar opp igjen den her. Men noen som kan svare meg på hva man gjør på festivaler untatt å drikke, konserter? Og når man har kjøpt festival-billett. må man da også betale for de konsertene man vil på?
atrax Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Håper det ikke blir krise om man drar opp igjen den her. Men noen som kan svare meg på hva man gjør på festivaler untatt å drikke, konserter? Og når man har kjøpt festival-billett. må man da også betale for de konsertene man vil på? Man sitter i teltleiren og later seg store deler av dagen, for ikke å nevne drikke + røyke. De fleste pleier å like dette vel så godt som selve konsertene. På Roskilde-festivalen trenger du i allefall ikke å kjøpe egen billett til hver konsert, det er inkludert i festival-biletten.
Vice Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Men noen som kan svare meg på hva man gjør på festivaler untatt å drikke, konserter? Og når man har kjøpt festival-billett. må man da også betale for de konsertene man vil på? Slapper av, camper, møte folk, dra til Køben er vel det de fleste driver med Ellers er selvfølgelig alle konserter inkludert i billettprisen.
monkey island Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 utrolig fett at alle billetter er inkludert i billettprisen da. Aldri vært på festival før, men ei på skola sa at man måtte betale for konsertene utenfor. Men hun har bare vært på øya... vil jeg gå glipp av mye festival hvis jeg bare er 17 år og 9mnd?
bfisk Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 utrolig fett at alle billetter er inkludert i billettprisen da. Aldri vært på festival før, men ei på skola sa at man måtte betale for konsertene utenfor. Men hun har bare vært på øya... vil jeg gå glipp av mye festival hvis jeg bare er 17 år og 9mnd? I Danmark er det 16 år på alkohol over disk, og 18 på servering. Imidlertid utøves det så godt som ingen sosial kontroll på festivalen, og jeg opplevde over hodet ingen problemer med noe som helst i fjor. Var 17, reiste med 3 på 16.
mandela Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 digger man reggae kan man dra litt lenger ned http://www.reggaenode.de/summerjam/sjmain.html
Jan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Jeg var 16 i fjor og jeg ble servert øl uten problemer..nedenfor solgte de sprit til 88 kr, heller null problem. Btw: NIN til Hultsfred...nå spøker det for Roskilde.. http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp
knert Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Drømmeband på roskilde: NIN, KoRn, SOAD (system of a down) Endret 8. mars 2005 av knert
mandela Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 drømmeband på roskilde: gentleman and the far east band + eek a mouse
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 NIN til Hultsfred...nå spøker det for Roskilde.. http://www.rockparty.se/content/festivalin...ra_artister.asp Veldig fin liste, synes jeg. Fikk lyst på en smak av söta bror.
JR Ewing Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, Hultsfred ser bra ut i år. Sier det igjen: om det blir festival på meg i år, så er det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå