Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

haha, må bare legge til en kul lærer som skulle ha ansvaret for at folk ikke kasta vann på russen, når de komm på skolen :p

Han regna med at ingen ville kaste på han heller xD.. men alle hadde tatt ut masse bord i fra sløyden å satt dem opp sånn at de kunne beskytte seg mot vann..Lærern sa det var greit, og at vi kunne ta vannslangen viss dem holdt på å treffe han (altså kunn han, han ville ikke bli våt xD) da kjørte det MASSE russebiler inn på skolen og dem så bare en lærer sto der, og resten gjømt bak noen bord.. Det de ikke visste var at vi hadde tatt med brannslangen ut :p og de kasta en vann ballong mot læreren, og han tok et skritt til venstere og ballongen traff ham nesten. han ropte "BRUK SLANGEN!!" vi slo den på og bulka opp noen av russebilene noe grusomt. Lærern bare sto der, å lo av russen. Etter det har aldri russen kommet på Ungdomsskolen xP

 

 

Læreren min sa til en kompiss at, mammaen hans ikke skulle vært mamma, fordi en elendig unge ho hadde.

han reiste seg opp, øya hans blei røde, han ropte i tryne henners, og sa:"sønnene henners har ihvertfall ikke vært i fengsel, så ho kan oppdra unger bedre enn deg!!"

Ho grein..å alle gjore hva dem ville resten av time :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: men litt kjiipt hvis noen på skolen hadde stjålet pengene fra meg då, og så hadde purken stoppet dei. og då hadde eg fått skylden  :cry:

Noen venner av meg ble tatt for dette med femtilapper.

De hadde jo brukt endel og da, men endte opp med 4års ubetinget fengsel og n del dagers samfunn(arbeid wtf hva er ordet igjen)

Lenke til kommentar
det var en på skolen min (gym) som ble utvist i noen dager fordi han sendte en bombetrussel til en tilfeldig person på skoleportalen.

HAHA hvem gidder å gå inn på skoleportalen? Jeg var der inne en gang, men det var med en feiltagelse... :ermm:

Ah, KEEG ass!

Bruker ordet KEEG "litt" feil? :tease:

Lenke til kommentar

Husker i 10'ende klasse da jeg hadde lært meg hvordan man brukte Net Send. Hadde laget en fil med sikkert noe rundt 1000 meldinger som var helt like (hadde ikke lært meg loop), så jeg kobla laptopen min til nettverket og fyrte opp fila. Maskinen min sto og sendte ut meldinger mens vifta bak gikk for fullt. Så hadde jeg glemt at den kan spores opp ved hjelp av datamaskinnavnet.

 

Da jeg var ferdig med spammingen, tenkte jeg ikke mer over det, før en av de IT-ansatte sto bak meg og spurte om han fikk sjekke datamaskinnavnet mitt. "Å faen" tenkte jeg, og lot han gjøre det. Så fant han ut at det var min maskin som meldingene hadde kommet fra og spurte om jeg hadde sendt noe meldinger. JEg ble jævlig redd, men klarte å holde meg i ro og sa at det er mulig jeg hadde fått noe virus eller lignende.

 

Så gikk fyren for å snakke med en annen en stund, og jeg benyttet sjansen til å slette bat-fila og deaktivere Messenger-servicen. Senere kom det en annen og sjekket maskinen min og fant ikke noe mistenklig. Så sa han at han skulle se nærmere på det en annen dag, og ta kontakt med meg på Fronter når han skulle sjekke den nærmere. Han sendte meg aldri noe melding på Fronter, og hverken spurte etter maskinen eller sjekka den.

Lenke til kommentar
Husker i 10'ende klasse da jeg hadde lært meg hvordan man brukte Net Send. Hadde laget en fil med sikkert noe rundt 1000 meldinger som var helt like (hadde ikke lært meg loop), så jeg kobla laptopen min til nettverket og fyrte opp fila. Maskinen min sto og sendte ut meldinger mens vifta bak gikk for fullt. Så hadde jeg glemt at den kan spores opp ved hjelp av datamaskinnavnet.

 

Da jeg var ferdig med spammingen, tenkte jeg ikke mer over det, før en av de IT-ansatte sto bak meg og spurte om han fikk sjekke datamaskinnavnet mitt. "Å faen" tenkte jeg, og lot han gjøre det. Så fant han ut at det var min maskin som meldingene hadde kommet fra og spurte om jeg hadde sendt noe meldinger. JEg ble jævlig redd, men klarte å holde meg i ro og sa at det er mulig jeg hadde fått noe virus eller lignende.

 

Så gikk fyren for å snakke med en annen en stund, og jeg benyttet sjansen til å slette bat-fila og deaktivere Messenger-servicen. Senere kom det en annen og sjekket maskinen min og fant ikke noe mistenklig. Så sa han at han skulle se nærmere på det en annen dag, og ta kontakt med meg på Fronter når han skulle sjekke den nærmere. Han sendte meg aldri noe melding på Fronter, og hverken spurte etter maskinen eller sjekka den.

8094224[/snapback]

hva er net send, er det sånn ms dos eller?

Lenke til kommentar

Jeg har en lærer som er ganske lost. Lærer'n er ofte 10-12 min for sent til timen.

 

OG han er så distre at han glemmer elever, feks om jeg er med de 10 første minutene av timen så kan jeg gå for resten av dagen om vi har han og han kommer til meg dagen etter og spør om det var spennende med den filmen vi så igår, svarer bare " Jau, filmen var digg ^^. "

Lenke til kommentar

på barneskolen (husker ikke hvilken klasse) så spilte en kamerat av meg slåball....

 

Han tok et godt tak i balltreet og slo i vei, han traff noe(n) han trudde var ballen men det var huet til jenta ved siden av....

 

Senere så sa legen til jenta at vist kameraten min hadde truffet ballen hadde den gått veeeeeldig langt!!

Lenke til kommentar

Haha! Hadde samfuns vikar idag og hun var litt rar, hun klarte nemelig og ha hele timen om sex, timen var en geografi time ( samfunsfag )... Etterpå spurte en i klassen min om dem skulle møtes etter skulen og knulle bare for kødd, da hun svarte " ja " klarte jeg ikke og holde meg og lo så du kunne høre det 3 etasjer over. ^^

 

Dama kødda med han da, men hun virka dødseriøs ( befølte han litt for kødd. ) Tror hun var rett rundt 25 år å skamdeilig!

Lenke til kommentar
på barneskolen (husker ikke hvilken klasse) så spilte en kamerat av meg slåball....

 

Han tok et godt tak i balltreet og slo i vei, han traff noe(n) han trudde var ballen men det var huet til jenta ved siden av....

 

Senere så sa legen til jenta at vist kameraten min hadde truffet ballen hadde den gått veeeeeldig langt!!

8101900[/snapback]

 

du gikk vel ikke tilfeldigvis på løvås skole?

vi hadde samme hendelse der...

Lenke til kommentar

Har vel hatt mine morsomme (på andres bekostning?) øyeblikk, selv om min barneskole var den beste gullunge fabrikken jeg har sett.

 

I ett storefri måtte vi gå inn til parrallel klassen for å se hvor fint de satt og spiste, de satt på hver sin pult og var helt stille :( Vi fikk gang på gang høre hvor dårlige og uforskammed klassen vår var.

 

Samme læreren stengte en venn av meg inne på et rom i en time bare fordi han var hyper.

 

min klasseforstander ble så lei av min prating at han slo så hardt i pulten jeg satt på at skruene datt ut og måtte skaffe nytt bord(ikea, eller var han veldig sterk?)

 

På ungdom skolen hadde vi en norsk lærer som prøvde å bestikke oss i 8 klasse(med godteri), det funket fint helt til vi ble lei slutten av 8.klasse, da var hun utbrent et helt år til hun hadde oss noen uker i halv stilling i slutten av 9.klasse før hun bytta trinn.

 

Spansk lærere var vel ganske dum, når vi skulle ha prøve sa vi at vi hadde hatt den før og hun beklaget og vi slapp prøve :rofl:. Stakkars hun, fikk vel jobben fordi hun hadde bodd i mexico i 3 år. En dag hadde hun stått å skrevet fransk på tavla lenge før timen så vi skule skrive av, ikke at jeg merket noe(for jeg skjønte ingen ting :( ) men en av folka i klassen sa ifra.

 

Den nye spansk læreren er ikke veldig glad hun heller, 25 elver som gir F i spansk. hun ble så sur at hun talte til 10 på spansk til seg selv, men så vi hørte det. Da fortsatte en venn av meg å telle til 15 på samme språk og det endte med at han ble sendt ut og læreren grein.

 

Det som er med oss i 91 - årgangen er at valgfag har ikke noe for oss å si, derfor kan vi få 1 uten at det gir konsekvenser, men vi kan fortsatt få nedsatt i oppførsel og orden :ph34r::thumbdown:

 

Og så var det vår stakkarslige bibliotekar, hun sitter i sitt lille "bur", det er et rundt kontor i biblioteket med glass vindu og en rist til tak. og vi fant ut med lekakuler kunne vi ha det gøy, så vi kasta lekakuler ned igjennom taket og hun skjønte jo ingen ting, etter en uke klagde hun til ldelsen på skolen at noen kasta lekakuler ned i hue på henne. Det som var mest spennende var vel å ikke bli sett, for biblioteket er ett eneste stort glass rom hvor vi kan se rett inn i lærerverelset. hun ble sykemeldt og ble stor sak og greier :ohmy: Og hele klassen ble samla med lærerne våre og noen inspektører, og de spurte om vi hadde sett noe til dette, jeg var litt skeptisk til hvordan den spørringa foregikk så jeg gadd ikke melle meg, etter at alle som ville melle seg hadde meldt seg (om å ha sett noe) fikk de med brev hjem(!) iingen elever har vært ærlige igjen :O

 

Noe jeg ikke er direkte stolt over er at en klasse kamerat med hjerneskade, eplepsi og CP har blitt utnyttet til mye morro. men når en person gjør alt du ber om blir det garantert utnyttet :ermm: men det er ikke det som er poenget, skolen vår består nesten bare av glass vegger, mye i hvert fall, og en klasse hadde hatt det ganske gøy med å kaste frukt på veggen og og læreren ble jo drisur og spurte hvem det var, og da denne personen med hjerneskade sa først det var en "slaske gutt" i C-klasssen, men han var jo i danmark, da byttet han om og sa at det var Aksel(meg) i B-klassen, o hun trodde på det... :wallbash:

 

Axl F

Lenke til kommentar
I dag hadde vi et stykke i mattematikk som lød slik.

 

Et ektepar skal ha tvillinger, hva er sjangsen for at det blir 2 jenter?

 

Jeg var sikker etter 20 sek. med tenking; 25% sjangse for 2 jenter.

 

Dette var forran halve klassen. Lærern sa:

 

"Nei, det er feil, beklager."

 

Jeg: "Hvordan kan du si det er feil? Jeg har rett og om du sier noe annet tar du feil!"

 

Men lærern sto på sitt, og jeg begynte å bli forbanna. Hun kan være min mattelærer, men faen om jeg lot dette gå forbi uten kamp.

Så jeg lagde stor sak ut av det å snakket høyt for å få alles oppmerksomhet. Til og med en annen lærer sto å hørte på når jeg forklarte.

Så sier hun: Nei du tar feil, og du kan bare ikke inrømme at du har feil. Det er alltid du som må diskutere på ting, men nå skal jeg bevise at du har feil, så klapper du igjen senere og ikke dummer deg ut under diskusjoner.

Så gikk hun for å hente fasiten. Hun slo opp, ble stille i 5 sekunder, og sa: "Jeg bøyer meg i støvet for din kunnskap"

 

Haha, gjett om jeg var kjepphøy resten av dagen! :w00t:

 

Den samme læreren skylder meg en sjokolade for en matteoppgave hun mente var "umulig" å løse. Hun og mange andre lærere hadde prøvd men hadde ikke fått det til å stemme. Den som løste den skulle få en sjokolade. Det tok meg 10 min :p

 

jeg går forresten i 10.ende

7906712[/snapback]

Skal man pirke, så har du faktisk feil. Sannsynligheten for at et nyfødt barn er en jente er 0,486 (48,6%), og sannsynligheten for at 2 nyfødte barn er jenter er jo da 0,486^2 = 0,236 (23,6%). Det er ikke så langt ifra, men jeg skjønner at dere forutsetter en 50/50 sannsynlighet for gutt/jente (sånn sett er oppgaven litt dårlig i utgangspunktet), men da burde det forøvrig ikke ta så lang tid som 20 sekunder å tenke ut at 0,5^2 = 0,25 (25%) :p

Lenke til kommentar
bla bla bla

7906712[/snapback]

Skal man pirke, så har du faktisk feil. Sannsynligheten for at et nyfødt barn er en jente er 0,486 (48,6%), og sannsynligheten for at 2 nyfødte barn er jenter er jo da 0,486^2 = 0,236 (23,6%). Det er ikke så langt ifra, men jeg skjønner at dere forutsetter en 50/50 sannsynlighet for gutt/jente (sånn sett er oppgaven litt dårlig i utgangspunktet), men da burde det forøvrig ikke ta så lang tid som 20 sekunder å tenke ut at 0,5^2 = 0,25 (25%) :p

8124835[/snapback]

Riktig! Men sånne ting er det ingen som skjønner i grunnskolen.

De fleste lærerne på grunnskolen er jo trash faglig sett uansett (finnes naturligvis unntak).

Lenke til kommentar

Var en lærer som begynnte å hyle til meg en gang... blei ganske overraska da jeg for det meste var vant til at de ble kontrollert sinna.

Kort fortalt, sa jeg vel noe spydig eller no, så hun presterte å si at "Du er det værste jeg noen gang har møtt"

 

Da benyttet jeg anledningen til å masjere ut av timen for å ta meg en røyk, da hun kom flaggranes ut av døra og sa med skingrene stemme at jeg måtte komme inn igjen. Jeg sa bare at jeg ikke gadd å sitte der å høre på hennes mening om hvor forferdelig jeg var. Så sa hun jeg var frekk. Da gled jeg inn i total defense-modus og sa at hu kunne vel for fa*n ikke kalle meg frekk når hu flapra så fælt med leppa si at hu glapp ut med noe så sinnsykt som det hu presterte å si i klasserommet. Da tilta det helt for a stakkars, hu visste vel ikke helt hva hu skulle svare tror jeg...

 

Dama begynnte nå iallefall å hyle som en grisunge, mens hun pekte mot døra og var en smule hysterisk. Hu mente vel at jeg skulle pelle meg ut, selvom det eneste som kom ut av munnen hennes var en mengde uforståelige skrål og skrik, og noen spyttdråper som jeg såvidt klarte å dukke unna.

Jeg trakk på skuldrene og gikk ut og tok meg en røyk.

Og fikk 2 fraværstimer til, det er jeg ikke så glad for nå, når sjefer for diverse bedrifter spørr om å se vitnemål ved jobbintervju... :hrm:

dumme dama

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I engelsk-timen hadde me om fleirtal elns og lærarinna sa at alle ord i fleirtal slutta på "s", f.eks. eintal: door og fleirtal: doors, Då sa eg: "Det er feil. Det er eit eller fleire ord som ikkje sluttar på "s" i fleirtal" Då skreik so klart heile klassen ut: "HAHA! Første gong Ivar (meg) har feil!" De hadde jo feil og eg hadde (soleklart) rett. "Sheep (eller so var det ship) skrives ikkje med 's' i fleirtal" seier eg og lærarinna går inn på lærarrommet. Nokre minuttar seinare kjem lærarinna inn igjen og seier "Du hadde rett. Sheep (eller ship, huskar ikkje) skrives ikkje med 's' i fleirtal." Nokre i klassen min får rare utrykk i fjeset og seier hæ.

 

Litt som Mr. Olsen sin, berre engelsk og ikkje prosent elns.

 

Kim_90: Her og her er liknande trådar, so du slepp å vente på at nokon skal poste i denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...