Gå til innhold

Tråden for morsomme GIF-bilder


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den dua nettopp har sluppet en klatt i øye på fyren, så er det jo en litt morsom måte å ta hevn på. Om ikke det, eller noe liknende, så blir jo dette bare en drittsekk som liker å terge dyr. Jeg tipper vel det siste, så da blir ikke dette en morsom gif i mine øyne. Virker som noe bare folk uten empati vil finne morsomt. Trist å se den få likes i det hele tatt. Det er sikkert ikke mange som bryr seg om hva jeg heller måtte mene. Men jeg synes nå det er greit å se at jeg ikke var alene om å synes at den gif'en egentlig ikke hører hjemme i denne tråden. Men smaken er som baken... og noen ganger kommer det dritt ut av den...

 

daily_gifdump_928_14.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Den var stygg.

Jeg kan forsikre deg om at det er absolutt ingen som er interessert i å høre hva du synes om alt som postes her, så du kan like godt holde meningene for deg selv.

 

Hvis du absolutt mener det, så hvorfor gjør du det selv nå!! Uansett den holdningen der aksepterer jeg ikke. Alle har rett til å si sin mening. :hrm: :hrm: Aksepter det.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han viste finger'n til dua. Jeg tror neppe den ble veldig støtt.

 

Er det greit å vise fingeren til blinde uten grunn siden de neppe blir støtt? Det hadde vært morsomt, vi kan ta en 5-10 stykker som løper i ring rundt en blind person mens de viser fingeren. Det hadde jo blitt hysterisk morsomt. så kunne vi lagd en gif av det og postet her til alles forlystelse. "Ha ha, han blinde der har no clue om hva som foregår!"  :rofl:

 

Eller ville det vært litt smakløst?...

Lenke til kommentar

 

Han viste finger'n til dua. Jeg tror neppe den ble veldig støtt.

 

Er det greit å vise fingeren til blinde uten grunn siden de neppe blir støtt? Det hadde vært morsomt, vi kan ta en 5-10 stykker som løper i ring rundt en blind person mens de viser fingeren. Det hadde jo blitt hysterisk morsomt. så kunne vi lagd en gif av det og postet her til alles forlystelse. "Ha ha, han blinde der har no clue om hva som foregår!"  :rofl:

 

Eller ville det vært litt smakløst?...

 

Det er greit at vi er forsjellige, det aksepterer jeg. For meg ville det vært smakløst, aldrig likt den fingeren. Selv om en er blind eller ei, dyr eller mennske så er det ikke pent gjort.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du absolutt mener det, så hvorfor gjør du det selv nå!! Uansett den holdningen der aksepterer jeg ikke. Alle har rett til å si sin mening. :hrm: :hrm: Aksepter det.

Jeg bryr meg ikke om hva du aksepterer. Du kan opprette din egen blogg hvor du kan si hva du mener om hva som helt. Dette er tråden hvor man poster animerte bilder. Liker du det du ser, kan du trykke på den grønne pilen nederst til høyre i innlegget. Liker du det ikke, kan du scrolle videre eller skrive noen ord om det på bloggen din.

 

 

Edit: Slenger med en gif.

innkast.gif

Endret av Bradbury
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Hvis du absolutt mener det, så hvorfor gjør du det selv nå!! Uansett den holdningen der aksepterer jeg ikke. Alle har rett til å si sin mening. :hrm: :hrm: Aksepter det.

Jeg bryr meg ikke om hva du aksepterer. Du kan opprette din egen blogg hvor du kan si hva du mener om hva som helt. Dette er tråden hvor man poster animerte bilder. Liker du det du ser, kan du trykke på den grønne pilen nederst til høyre i innlegget. Liker du det ikke, kan du scrolle videre eller skrive noen ord om det på bloggen din.

 

 

Greit, jeg bryr meg heller ikke i hva du sier. Jeg komenterer så mye jeg vil. Så la vær å komenter meg da. Foresten tråd starteren nevner ingen ting om å ikke kunne komentere her inne i tråden. Så ikke prøv deg. Jeg har ikke gjordt det hvis han har nevnt noe om det. Og det gorde han ikke.

 

920712798papeg%C3%B8ye-katt-leker-animas

 

PS: Jeg er ikke den eneste som har komentert bildene her inne.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...