Gå til innhold

Meninger om "Spill som er For korte"


Anbefalte innlegg

som jeg mener har dårlig/kort SP del:

 

Kampen om Midgard. (de eneste brae oppdragene i SP er banene som er de som er hentet fra filmene(Moria, Minas tirith osv). resten er bare skirmish brett som de har lagt inn i campainen)

 

Battlefield: Vietnam. (spillet har strengt tatt ikke en campain del, det eneste av SP som finns der er å spille mot botter på multiplayer bretta)

 

Star Wars: battlefront. (campainen her består av alle de samme brettene som er i multiplayer, bare at det er botter i steden.)

 

selvsagt er det flere spill en dette som har en sløv SP del. men dette er de som har den dårligste i mine øyne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at helt siden jeg fikk meg ISDN for 5-6 år siden (har SDSL nå), har jeg gått mer og mer bort fra singleplayer spill. Har på en måte blitt bortskjemt, og nå sitter jeg her og spiller World of Warcraft i time etter time. Jeg kjøpte halflife2 dagen det kom ut, men har fremdeles ikke spilt det ferdig.

 

Det som driver ihvertfall meg og gjør at jeg vil spille mer av et spill, er at jeg føler at jeg oppnår noe, noe jeg kan "tjene" på senere. Jeg tror ikke spillene har blitt så mye dårligere enn de var før, men vi har fått bredbånd og whatnot, dessuten kan det godt hende hukommelsen sminker opplevelsene våres. Duke Nukem 3d er fremdeles på topp blandt mine spill-opplevelser. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er enig at spill som Max payne og Call of Duty ville blitt kjedelig om de hadde dratt det lengre ut. De har masse action uten mye repitisjon, satt bestandig å gledet meg til det neste store slaget i Call of Duty (dette er virkelig et intenst spill, synes at utvidelsespakken var enda bedre en originalen. Ulempen med spillet er at replay valuen er lik null). Max Payne 2 var ikke så veldig variert, ble faktisk litt kjedelig i lengden for meg. Det som hold spillet instalert på min pc var den spillmodusen der man bare sloss mot andre for å få mer tid (husker ikke navnet).

 

Mange store RPG utviklere mener jeg burde lære litt av disse spillene, i mange slike spill er alt urovekkende repeterende, aldri en følelse av framgang og historien blir litt tam etterhvert... Morrowind og Newerwinter Nights synes jeg er gode eksempler her, Morrowind er et av de minst spillbare spillene jeg har vært borti IMO. Den eneste RPG'en jeg mener har klart å holde tempoet og være variert er KOTOR, her har man en interisang historie med flere plott tvister og en spennende avsluttning, varierte områder (fra Romstasjoner, grotter, ørken og undersjøiske baser). Det tar minst 40 timer og spille ut også, men det føles som 10 :).

 

Er enig i det folk sier om spill som Star Wars: Battlefront og Battlefield....

Endret av _ZeTh_
Lenke til kommentar

Men battlefront og battlefield er vel ikke SP spill sånn egentlig?!

De er vel laget mer eller mindre bare for MP med muligheter for boter vis man sitter med laptoppen på et tog midt ute i ødemarka uten nettilgang å kjeder seg noe jævlig!

 

Kan ikke si at sånne spill har dårlig SP da de ikke er laget for det! :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er enig i mye av det Bone sier. Lengden på Max Payne 2 var kort sammenlignet med for eksempel Doom 3 eller Far Cry som regnes som lange spill. Likevel var den passe. Jeg er opptatt av spillengde, og synes at lange spill kan ha samme effekt som en tykk bok. Kvalitet er det aller viktigste!

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

prøv selv å lag et spill som er langt og bra... jo lengere det blir jo kjedeligere blir det på slutten, derfor er mange spill brae men korte..

 

mye whining over spill her, men jeg kan banne på at ingen av dere hadde klart å lage no bedre spill om dere hadde hatt verdens beste spillutviklings team.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...