Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Om du (-mAdz-)tror at jeg synes alle som stemmer på Tone er fjortisser med håna i buksa er ditt problem. Litt sarkasme må du og skjønne. Eneste poenget mitt er at Tone går ikkje akkurat videre i IDOL fordi hun synger så bra, det forstår vell du også!

At Erik ryker ut er rett og slett urettferdig, han er en av de bedre vokalistene i IDOL, men det hjelper jo så lite..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om ho ikkje er sangteknisk best kan so vere. Den som vinn er den som er publikums-favoritten. Med andre ord den som har flest fans, den som kjem til å selge mest.

Er ikke det jeg tenker på.

Tenker på det helvete de stakkarene som får oppdraget med å spille inn plate med henne jeg. Hvis kontrakten hun har skrevet under på er skikkelig krever det en god del mer jobb en det makkverket den idolplata som allerede er utgitt er.

 

Og hun kommer neppe til å få utvidet kontrakten uansett, altfor krevende å spille inn plate når man ikke har god vokal eller en spes. "sound".

Lenke til kommentar
Er ikke snakk om personlige preferanser her.

Fra et profesjonelt synspunkt ER Tone _svært_ mye dårligere til å synge en alle som har vært i finalen i Idol i år.

Og hvorfor er det du sier et profesjonelt synspunkt? Er ikke ute etter å rakke ned på deg eller noe, men lurer bare på hvilket grunnlag du kan komme med de uttalelsene. :)

Lenke til kommentar
Takk Goophy, fint å se/høre noen har litt i knollen ( :p )

Men -mAdZ- eg må bare quote et utsagn du skrev for en liten tid tilbake:

Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...

Der bæsja du litt på leggen.. Men bra du også innrømmer at hun går videre på utseende!

Det utsagnet der tok du rett ut i fra sammenhengen..jeg skrev også om sangstemmen der altså!..forklarte meg rett etter det der innlegget, så der ble du slått litt på målstreken ass!...bæsja på leggen gjorde jeg hvertfall ikke!..men at hun går videre (også) på utseende, det stemmer vel det...

Lenke til kommentar
Om ho ikkje er sangteknisk best kan so vere. Den som vinn er den som er publikums-favoritten. Med andre ord den som har flest fans, den som kjem til å selge mest.

Er ikke det jeg tenker på.

Tenker på det helvete de stakkarene som får oppdraget med å spille inn plate med henne jeg. Hvis kontrakten hun har skrevet under på er skikkelig krever det en god del mer jobb en det makkverket den idolplata som allerede er utgitt er.

 

Og hun kommer neppe til å få utvidet kontrakten uansett, altfor krevende å spille inn plate når man ikke har god vokal eller en spes. "sound".

Ut i frå det eg har høyrt av Tone misunn eg dei som skal jobbe med ho. Men, eg er jo uprofesjonell. Kva veit eg?

 

Og på idolplata så meiner eg Tone har den beste sangen, og at ho syng veldig bra. Og om det ikkje er gjort så veldig mykje arbeid på den plata (eg tolka det du skreiv slik), så betyr jo det at Tone ikkje er så ille i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Og hvorfor er det du sier et profesjonelt synspunkt? Er ikke ute etter å rakke ned på deg eller noe, men lurer bare på hvilket grunnlag du kan komme med de uttalelsene. :)

Jeg har jobbet som "hjelpegutt" i et studio i over 2 år, jobbet en del sammen med producere i div. sammenhenger og jobbet med konsertrigging, så litt har jeg da fått med meg.

Feks. at Bjarne Brøndbo er rå! til å synge ballader. :wee:

 

Hadde også akkurat denne diskusjonen med noen som jobber på studiet oppi gata her.

De hadde mye rart å si. :)

Lenke til kommentar
Om du (-mAdz-)tror at jeg synes alle som stemmer på Tone er fjortisser med håna i buksa er ditt problem. Litt sarkasme må du og skjønne. Eneste poenget mitt er at Tone går ikkje akkurat videre i IDOL fordi hun synger så bra, det forstår vell du også!

At Erik ryker ut er rett og slett urettferdig, han er en av de bedre vokalistene i IDOL, men det hjelper jo så lite..

Hallo? ...var ikke mye sarkasme akkurat det der altså!..Jeg tror ikke at du synes det!...Det var du som skrev at fjortiser må ta opp hånda av buksa...At du ikke mente det, det er jo ikke mitt problem akkurat...Men sarkasme kunne det umulig være

Lenke til kommentar
Om du (-mAdz-)tror at jeg synes alle som stemmer på Tone er fjortisser med håna i buksa er ditt problem. Litt sarkasme må du og skjønne. Eneste poenget mitt er at Tone går ikkje akkurat videre i IDOL fordi hun synger så bra, det forstår vell du også!

Hallo? ...var ikke mye sarkasme akkurat det der altså!..Jeg tror ikke at du synes det!...Det var du som skrev at fjortiser må ta opp hånda av buksa...At du ikke mente det, det er jo ikke mitt problem akkurat...Men sarkasme kunne det umulig være

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...