Gå til innhold

Raid i WOW, fortell fortell om dine opplevelser


Gjest medlem-19530

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-19530

lager en liten raid tråd da som dere kan poste litt om oppkommende raids og fortelle litt om raid dere var med på.

 

jeg kan begynne :)

 

hadde akkurat et lite raid for ca 10-15min siden

ja det var morsomt azz. først kom en lite gruppe på 20 folk fra alliance til xroads og det ble litt slåssing der. Etter det var var de fleste klare for et raid tilbake mot dem, og det ble det. :) det var faktisk litt morsomt å se lvl 11-30 slåss mot hverandre, men det er jo det de fleste er på :p vi tok båten til booty bay og alle løp. underveis ble hele gruppa på hvertfall 50+ spredd utover og veldig få stoppet når man sa at man skulle regroupe. da vi kom fram til til en byen brøt helvete løs og det ble en større kamp der, der sloss vi en stund og dere ble vi slått ganske fort pga vi var da spredd. Fun var det vertfall, men blizzard burde fikse litt med større pvp kamper azz for det lagger en god del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var litt over 20 fra The Exiles som raider X-roads.

Vi raidet den faktisk to ganger, og var innom andre byen til Tauren.

Problemet var at det var så utrolig mange horde i X-roads, så vi fighta ca 3-1.

Men første gang dere kom til BB, tok vi dere skikkelig, andre gang dere kom dit, hadde vi litt større problemer.

 

Var utrolig morsomt og drepte mange :yes:

Endret av Zindre-
Lenke til kommentar
Vi var litt over 20 fra The Exiles som raider X-roads.

Vi raidet den faktisk to ganger, og var innom andre byen til Tauren.

Problemet var at det var så utrolig mange horde i X-roads, så vi fighta ca 3-1.

Men første gang dere kom til BB, tok vi dere skikkelig, andre gang dere kom dit, hadde vi litt større problemer.

 

Var utrolig morsomt og drepte mange :yes:

Behov for stor plass og nærhet til resurrect: Møt hverandre i "death valley" mellom Tarren Mill og Southshore.

Lenke til kommentar

I går kveld samlet det seg nesten to fulle raidgrupper på hippostasjonen i Auberdine, klar for å rase litt rundt i Barrens. Hele gjengen løp nedover Ashenvale, og traff på et Horde raid på halvveien. Hele gjengen vår var lvl 15-25, mens de vi møtte på hadde et par 40-50 (spiller på den gamle closed beta server'n). Vi trakk tilbake til Astranaar, hvor vi holdt stand i en times tid før begge raidene begynte å oppløses. Noe så sinnsvakt med skjeletter der til slutt!

 

Utrolig morsomt, og opplevde heller ingen lag i forhold til server! :yes:

Lenke til kommentar

litt tidligere i dag samlet to hele raidgrupper seg i menethil harbor, vi løp helt opp til undercity, og kjørte luftskip til orgrimmar, på et punkt var faktisk orgrimmar FYLT opp av alliance, var nesten som om orgrimmar var tatt over av alliance :w00t:

senere stakk jeg og noen kamerater ned til spawnestedet til orc/troll og eide litt der, så svømte vi over til the barrens, og gikk hjem til ashenvale :)

 

selvom laggen var GRUSOM til tider, var dette noe av det morsomste jeg noensinne har gjort i noe spill :)

post-172-1105915241_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vi var litt over 20 fra The Exiles som raider X-roads.

Vi raidet den faktisk to ganger, og var innom andre byen til Tauren.

Problemet var at det var så utrolig mange horde i X-roads, så vi fighta ca 3-1.

Men første gang dere kom til BB, tok vi dere skikkelig, andre gang dere kom dit, hadde vi litt større problemer.

 

Var utrolig morsomt og drepte mange :yes:

Behov for stor plass og nærhet til resurrect: Møt hverandre i "death valley" mellom Tarren Mill og Southshore.

Vi gjorde det også

Lenke til kommentar
Var dette på EN server 4? Får eg hørte masse snakk om at det var et raid med horde på vei(er Alliance). Eg var i Stormwind, og plutselig var det en som sa at det var eit raid med horde påveg over sjøen.  Veit ikkje kor han fikk informasjonen sin frå då.

Det er godt mulig! Var med på et raid i rundt 2 tiden natt til søndag.. For meg foregikk det mest i Ratchet og Booty bay. Vi ble raidet av Alliance, fikk masse folk ned for å hjelpe oss, slo de tilbake og stormet Booty Bay, hvor masse alliance holdt til! Var vanvittig gøy, og drepte mange :D Til og med en på lvl 25 (er 18)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar

senere stakk jeg og noen kamerater ned til spawnestedet til orc/troll og eide litt der ...

Jøss så tøff dere er som må kverke folk der de er mest sårbare. :realmad:

Du eide ingen, når du eier noen, så er du mye bedre og flinkere enn dem.

 

Slike tendenser er grunnen til at jeg av og til foretrekker single player spill foran MMO's.

Lenke til kommentar

senere stakk jeg og noen kamerater ned til spawnestedet til orc/troll og eide litt der  ...

Jøss så tøff dere er som må kverke folk der de er mest sårbare. :realmad:

Du eide ingen, når du eier noen, så er du mye bedre og flinkere enn dem.

 

Slike tendenser er grunnen til at jeg av og til foretrekker single player spill foran MMO's.

er jo de som må angrupe oss før vi kan angripe dem da, så de ber jo om det... vi bare sjekka hvor langt inn vi klarte å komme vi

Lenke til kommentar

senere stakk jeg og noen kamerater ned til spawnestedet til orc/troll og eide litt der  ...

Jøss så tøff dere er som må kverke folk der de er mest sårbare. :realmad:

Du eide ingen, når du eier noen, så er du mye bedre og flinkere enn dem.

 

Slike tendenser er grunnen til at jeg av og til foretrekker single player spill foran MMO's.

Vinterulf, tenk før du snakker.

 

Dette er ikke contested zones, det betyr at de ikke er flagget for PvP og blir ikke angrepet hvis de ikke setter på det.

 

Selv var jeg nede ved tauren sin andre by.

Fant en som var pvp flagga, han var lvl 6, jeg var lvl 22.

Du skulle sett han fikk sjokk når jeg tok av prowl og sto rett forran ham (nei, jeg drepte han ikke).

Lenke til kommentar
I går kveld samlet det seg nesten to fulle raidgrupper på hippostasjonen i Auberdine, klar for å rase litt rundt i Barrens. Hele gjengen løp nedover Ashenvale, og traff på et Horde raid på halvveien. Hele gjengen vår var lvl 15-25, mens de vi møtte på hadde et par 40-50 (spiller på den gamle closed beta server'n). Vi trakk tilbake til Astranaar, hvor vi holdt stand i en times tid før begge raidene begynte å oppløses. Noe så sinnsvakt med skjeletter der til slutt!

 

Utrolig morsomt, og opplevde heller ingen lag i forhold til server! :yes:

Den horde gruppa var jeg med i :thumbup:

 

Raids er noe av det morsomste som er i WoW atm, tror yndlingsplassen min er stranda i ashtenvale heeeelt i vestenden av Asthenvale! Sto og sloss med div alliance der i sikkert 1-2 timer i dag :D Morrosamt ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...