Gå til innhold

Vi får CS: Source boter på mandag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte starte CS:S før den startet nedlastingen, da kom det først opp "Preparing to play Counterstrike: Source" og etter ca10 sekunder kom det opp "Updating Counterstrike: Source"

Skrevet

Har prøvd siden 12.00 idag. Samme dritten hver gang,"the steam servers are too busy too handle your request."

Er updaten stor? Sitter med isdn her, skjønner dere.

Skrevet (endret)

Det virker ikke som om det er noe køsystem. Fungerer visst slik TG-køen har gjort tidligere. Har man flaks kommer man igjennom med en gang. Det har ikke jeg, og heller ingen jeg kjenner.

Bør man bare prøve igjen og igjen til man er heldig og får lastet ned updaten?

EDIT: JA! Prøve gjentatte ganger, og plutselig begynte den å oppdatere. Annbefaler og prøve flere ganger for de som ikke ønsker å vente ;)

Endret av It's me
Skrevet (endret)

Tror ikke updaten er stor. Hadde Amount Aquired 76% da jeg startet steam. Langt om lenge med dobbeltklikking på CS:S slapp jeg igjennom. Tok to sekunder så hadde jeg 96%, og så... "Server too busy"... Irriterende...

Endret av shabador
Skrevet

Står 96% Ready. Og Nå har det stått Prepering to play CS.S i 3 timer.

[sinne]For**** steam som hele tiden er så forbanna køddde dritt.!!! Hater steam det kan brenne i H*****[/sinne]

Skrevet

heilt utrolig! sitter på damas maskin nu, fikk samme ræv melding som eg gjorde i natt da eg satt hjemme :tease: meld har blitt avbildet lenger fremme i tråden

Skrevet

Fekk ikkje botane til å funke eg da.. kva skal eg gjere når eg startar ein server der eg f.eks har vald å ha 10 botar? eg skriv: bot_add i console, men då blir han automatisk kicka av console :cry:

Skrevet

Gikk fint å laste ned den siste oppdateringen. :thumbup:

Når det gjelder å få boter så fikk jeg opp alternativ på hvor mangen jeg ville ha før jeg laget ny game. Jeg kunne og velge vansklighetsgraden. Etter jeg startet spillet kom botene automatisk.

Skrevet
Gikk fint å laste ned den siste oppdateringen. :thumbup:

Når det gjelder å få boter så fikk jeg opp alternativ på hvor mangen jeg ville ha før jeg laget ny game. Jeg kunne og velge vansklighetsgraden. Etter jeg startet spillet kom botene automatisk.

Svartn.. dette skjer ikkje her.. :cry:

Skrevet
Har prøvd siden 12.00 idag. Samme dritten hver gang,"the steam servers are too busy too handle your request."

Er updaten stor? Sitter med isdn her, skjønner dere.

Tar en times tid hvis du kjører begge linjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...