Gå til innhold

Vi får CS: Source boter på mandag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
co2: for et underlig innlegg!

 

Dersom man gleder seg til å prøve bot´ene, og se hvordan det nye map´et ser ut, så har man alvorlige sosiale problemer...? Tenker du på deg selv nå, eller kjenner du noen som du mener har sosiale problemer, og som også "ikke kunne holde seg unna steam en dag"?

 

Okay, jeg slenger meg på den bølgen:

-Dersom man eier en bil, så er man bilgal!

-Hvis man spiser mat, så har man spiseforstyrrelser!

 

Ikke misbruk din anonymitet, er du snill.

Det var ikke det som var poenget mitt, dette er et spill. Ja jeg også gleda meg veldig til spillet, men jeg tar hensyn til den realiteten at mange tusen laster ned samtidig, på små og store linjer. Dette medfører kø som vi bare får leve med.

 

det hjelper ikke klage, finnes bedre ting å gjøre på imens

Lenke til kommentar
Hmmm sliter folk fortsatt? Merkelige greier dette....

 

Kom hjem fra skolen i går og fyrte opp steam rundt 15:00. Fikk det til å funke med en gang :D

Ja, samma her!

 

Når det kommer til bot'ene må jeg si at de ikke var så aller verst på expert. Var så vant med de gamle pod-bots og slikt, så jeg storma med deagle, for så å bli overraska og "head'a" av en bot... Da lærte jeg at bot'er ikke kan være så alvorlig "dumme" allikevel :D

Lenke til kommentar
Siden mitt siste innlegg har Jeg fått Updaten til og virke, BOTENE eier(De tok meg med Kniv mens jeg hadde en Rifle :p). Mappet har jeg ikke prøvd så mye, men det minne rom et anna map jeg har prøvd en gang. Nedlastningstia var nok 5 Minutter.

Kansje du har prøvd det på cs:cz?

Lenke til kommentar

Gledet meg til å teste bot'er. Ventetid på 25 min. med 1 mb linje blir for dumt. Bare å gå til sengs og se om det er verdt å irritere seg over treg download i 2005. Håper det er verdt ventingen, men det er ikke sånn det bør være uavhengig av hvor mange som evt, laster ned. Skuffet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...