ViperOz Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) var en ting jeg lurte på siden jeg snart får tak i en prescott 3.2 .. bare lurte på om noen tror det vil bli for lite strøm med følgende komponenter .. Enermax 550 w , 36 amp 12v Asus p4c deluxe prescott 3.2 vapochill PE corsair pc4400 gf fx 5700u 4x hdd 2x cd/dvd tv kort ide kontroller .. har tenkt å overklokke på dette , syns det virker som om det vil bli litt lite strøm , ellr ? har prøvd å finne plass til en psu til som jeg kan putte inn i vapoen , men der er ikke mye plass :\ .. siste utvei blir kanskje og skaffe en eller annen psu som bare leverer 12 v til kompressoren (lab psu eller lignende med en 12v linje lr no ) , noen som vet hvor jeg kan finne det? =) .. har ikke noe serlig til budsjett igjen da men Endret 12. januar 2005 av ViperOz
ViperOz Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 jeg satt å regna på det , jeg tviler på at det vil holde til overklokking .. eller tar jeg feil ?
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Feilpostet (vi har egen kategori for strømforsyninger), samt brudd på tre-ords-regelen. Stenges.
Anbefalte innlegg