Dracon il'Vec Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har planer om å kjøpe meg nytt hovedkort og lurer bare på om det finns et socket 939 hovedkort som har agp slot???
miCro Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 MSI K8N NEO2 Platinum vil være et ypperlig valg. Jeg har selv dette kortet og er veldig fornøyd, Stabilt kort med overklokkings potensiale. og noko attåt.
PreZiDenT Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Gigabyte GA-K8NS Ultra-939 kan også være valget for deg. Skal kjøpe s939 selv, og det står mellom Msi K8n Neo2 og det nevnte gigabyte kortet.
Dracon il'Vec Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Jeg har planer om å kjøpe meg nytt hovedkort og lurer bare på om det finns et socket 939 hovedkort som har agp slot??? Tenkte egentli meir på dettanhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL
sycho Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 ABIT AV8-3rd eye er et bra kort! Har bra klokkeegenskaper med Guru clock. Den har fått _LITE_ minus på tester. et lite pluss er den lille monitoren som følger med. Man kan se CPU temp, clock speed, Fan speed og MYE MER! Jeg selv skal ha dette kortet, da det er blitt anbefalt av folk her på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå