Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker ikke som om www.gamezone.no gir ut Pre-Order pakker, så når har jeg kansellert ordren min (sendt mail til dem og bedt dem om å gjøre det) og venter på at andre norske sider skal komme på banen :p

Skrevet (endret)

Klan møte på TEAM-SPEAK imorgen! tid er ikke bestemt enda, men garanter tidlig på kvelden! mellom 6-8 vil en egen team-speak kanal være åpen for Guildet, jeg kommer til å skrive Guide imorgen om hvor man kan finne kanalen, jo flere som møter opp jo bedre for guildet!

EDIT!!:Betakeys på gamer.no! meld dere på!

Endret av Cell_v14
Skrevet

TEAMSPEAK:Den blir dessverre avlyst til imorgen i 2100, det er noen som ikke får tid å prate idag å pluss så må jeg jobbe på konsert idag så jeg er ikke hjemme før i 2200.

Skrevet

Gratulerer til Cell som vant en beta key :D å gratulerer til meg å.. som også vant en beta key. :p Tror Øyvind også vant en.

Skrevet
interressant, jeg kunne tenke meg å joine en norsk klan..

Jeg er og muligens med  Sender PM nærmere release'n eller evt. før neste beta weekend.

Anders

Dere er hjertelig Velkommen!

Skrevet

Hmm!! dete virker jo fett!! Tror jeg blir nødt til å køpe meg pre-order så jeg kan bli med på neste beta weekend!! Vurderer å joine guilden deres! Peace :thumbup:

Skrevet
Hmm!! dete virker jo fett!! Tror jeg blir nødt til å køpe meg pre-order så jeg kan bli med på neste beta weekend!! Vurderer å joine guilden deres! Peace
peace back yo modha bro :p , du er hjertelig velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...