co2 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Ganske morsomt å se spillet på Point De Hoc når jeg har vært der selv Ja det vil eg jammen tro, har vel ikkje neon digital bilder fra stedet har du vel?? Er veldig sugen å se åssen det ser ut der litt nærmere en det vi finner på nett om du skjønner Ranger co2 Mot venstre fra toppen, en kan se stein formen til høyre i videoene Ser mot der man klatrer opp i spillet Meg i et krater, hvor jeg også fant splintrester etter bombene Stranden hvor man går iland Inngangen til bunkersen Litt mot høyre her er huset i spillet, som du går mot. [/url]Inni bunkersen, det var ikke et slik nettverk som man går i spillet, men rommet er veldig likt der man går ut i slutten(se også andre bilde) Kanonstilling, hvor du ser 3 stykk skyte inn i, i spillet. Endret 13. august 2005 av co2
Mala Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Tusen tusen takk co2 Litt OT; The longest day filmen slo meg nå Endret 13. august 2005 av Mala
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Tusen tusen takk co2 Litt OT; The longest day filmen slo meg nå *Tenker på å se filmen igjen* *Setter den i videospilleren* *Lener seg tilbake i godstolen med cola og potetgull*
Mala Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Tusen tusen takk co2 Litt OT; The longest day filmen slo meg nå *Tenker på å se filmen igjen* *Setter den i videospilleren* *Lener seg tilbake i godstolen med cola og potetgull* Den filmen var en av første valgene i forgårs da eg pakket ned ett knippe utvalgte filmer til eg skal flytte i dag En av de beste ww2 filmene som har sett dagens lys, og klart ein av de mest omfattende
drugis Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 må ha, bare må ha!!, spillte gjenom 1'ern 2ganger, storkoste meg begge gangene, var litt dårli story synst eg, det var bare 2-3filmer med story i, du fikk liksom opppdraget, utførte det, neste, ikkje noke grunnlag får å gjera oppdrage som eg visste om
Grundig Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg gleder meg enormt til CoD 2. Jeg har spilt igjennom 1eren tre ganger, og det er like moro hver gang. Jeg synes det burde være med litt flere muligheter, altså alternative ruter, til å løse diverse missions. Ellers synes jeg grafikken burde oppgraderes en del og at effektene justeres enda et hakk opp.
PsychoDevil98 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 I COD 1 har jeg bare spilt singleplayer, og det syntes jeg var steinkult! COD 2 kommer jeg nesten helt sikkert til å kjøpe, men en anmeldelse skader ikke heller . Nå, over til litt hardware. Dere har sikkert sett denne siden . Det ser ikke ut til å kreve allverden, som i og for seg er bra. Gleder meg uansett
MKej Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Nå går det an og forhåndsbestille spillet på CDON http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Gjorde det med en gang jeg fikk mail fra cdon Var litt dyrt, med er verd det
Mala Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Nå går det an og forhåndsbestille spillet på CDONhttp://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Gjorde det med en gang jeg fikk mail fra cdon Var litt dyrt, med er verd det har COD og UO kjøpt så, da skal dette også kjøpes uten tvil
SkyMarshall Arts Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Amen Gleder meg som en liten unge!
MKej Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 (endret) Når skal det komme ut? USA: 18. Oktober, 2005 Norge: 4. November 2005 Endret 18. september 2005 av MKej
MKej Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Røykeffektenen må være det beste jeg har sett i et krigsspill
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Røykeffektenen må være det beste jeg har sett i et spill Fixed! Indeed. ser veldig bra ut, men var litt low res textures noen steder syns jeg Endret 1. oktober 2005 av 2mass
TST Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg