Gå til innhold

hva synns dere om hl2 dm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg synns hl2 dm noen som synes noe annet eller synes det samme?

Kjekt og si hva du synes, før du spør oss om vi synes det samme :D

Skrevet

er vel greit nok. er langt fra det beste mp spelet eg har spelt, men heller eit middelmådig (kanskje litt under) spel.

det er ein del problem (syns eg), som trekker ned. f.eks problem med nettkoden (tidvis mykje hakking), ubalanserte våpen (f.eks så er gravity-gunen altfor kraftig), skygge bugs (du kan sjå skyggen til folk gjennom vegger ol.), usynlege vegger som du kan sette deg fast i, kun to offisielle baner.

men når eg speler med hw.no gjengen, så klarer eg å fortrenge dei verste problema.

Skrevet

Jeg syns også hl2dm ;)

Neida, synes det er ganske bra jeg. Finnes sikkert et par problem som ttt sier, og det er få offisielle maps, men det er mange bra uoffisielle maps.

Skrevet

Nei laggen har jeg ikke noe problem med, du må bare lære deg å bruke de rette serverne. Jeg har helt vanelig 1024x256 linje.

Men jeg har noen issues med HL2DM fordet. Jeg er ikke noe fan av hastigheten og visse våpen. Maskingeværet, den standard combine rifla man får, den er direkte latterlig. Jeg dreper mye lettere med pistolen. Hoppingen er altfor dårlig, noe av det som gjorde orginale Deathmatch moro, det var nettopp flyten i kontrollene. Jeg liker heller ikke at man må lade opp løpinga si og blir sliten. Det er forbanna irriternde. Crossbowen er også mye tregere enn i orginale DM.

Men når det er sagt, så er det utrolig moro fordet, men med noen forbedringer blir det bedre. Og de forbedringene kommer nok - bare vi whiner høyt nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...