Gå til innhold

minolta laser printer fra coop obs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er med toner til 1500 utskrifter. Ny toner til 6000 utskrifter koster 1000,- på itbutikken, ny trommel koster 700,- må byttes etter 20000 utskrifter. Refillsett på www.blekkpatron.no koster bare 350,- blir ikke så dyr i bruk da nei. Virker som et bra kjøp, printeren vant to tester jeg leste, husker ikke helt linkene men dere finner dem sikkert på google...

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar

Har vært og handlet i dag, fordi:

 

den gamle Lexmarkprinteren min ville ikke mer her om dagen. Sannsynligvis p.g.a. det vanlige problemet med at blekket størkner når den ikke blir brukt regelmessig. Nye blekkpatroner ville kostet 500-600 (en s/v og en farge). Rekker vel til et par hundre sider?

Da jeg ikke helt kan huske sist jeg virkelig hadde behov for fargeutskrift, syntes jeg obs-prisen virket som et bra tilbud. Sjekket det jeg kunne finne av brukertester, og syntes det så lovende ut. Vekk med Lexmark, inn med Konica-Minolta PagePro 1300W.

Oppkobling og installasjon (usb) var helt problemfritt. Trengte bare en utskrift for å bli påminnet om laserprinterens fortreffelighet!

 

Kan ikke skjønne annet enn at dette må være et godt tilbud, dersom du skriver ut en del i sort/hvitt, som vel de fleste gjør? Angående det med trommelen: etter 20000 utskrifter, om noen år, tror jeg hele boksen kan gå i søpla med god samvittighet...

 

obs! på Økern hadde flere igjen i dag kl 1200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...