Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Det er klart.Allikevel synes jeg ikke det blir realistisk når du kan deise inn i andre biler og fortsette kjøringen uten å skade noe som helst Riktig det, men jeg mener GTR faktisk har skademodell. Dog ikke den beste vil jeg tro. Mener det var det i den demoen jeg prøvde. Og uansett, når man kjøper lisens til bilspill krever vanligvis bilprodusentene at man ikke kan deformere bilene. Slik er det i GT4, men sannsynligvis blir det skademodell til GT5. Men i LFS S2 blir det en veldig bra skademodell. Forøvrig er det å lage en realistisk skademodell til et bilspill veldig komplisert. Det er jeg sikker på.
MKej Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 GTR utsettes på nytt,huff http://gamer.no/art.php?artikkelid=13483
Celsior Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 internasjonal synk? WTF er det for noe? Spillet har jo vært å finne på hylla i tyske butikker i snart ett halvt år nå. Dessuten kommer jeg til å kjøpe SWAT4 og masse annet stæsj før det spillet. Bør vel så absolutt ha ratt og pedaler til det uansett!
Kurt P Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 GTR utsettes på nytt,huffhttp://gamer.no/art.php?artikkelid=13483 til 11 mars ? ikke lenge til det da
Alt-Ctrl Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Lasta ned den nye demoen, likte det. Skal prøve det Online snart, bare bli litt raskere først Mulig jeg kjøper det om ikke LFS S2 kommer snart, slik at jeg har noe å kose meg med imens
Chriskart Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Nei, da er det kun 5 dager igjen til GTR kommer til Europa Har vært på en del forum som diskuterer dette spillet. Må si at jeg etterhvert har blitt mer og mer usikker på hvor realistisk dette er. I den tyske fullversjonen av GTR er det visst et cathc up system, hvorfor i all verden har simbin lagt på dette? Har også holdt på med GTR v2 demoen en stund. Nydelig grafikk i kveldssola, men her synes jeg også AIen blir litt urealistisk. Bilen som starter i pole position kjører alltid fryktelig fryktelig mye saktere enn de som starter fra 2-3-4-5-6 plass osv. de første rundene. Men når jeg kommer meg forbi og får ca. 2.5 -3 sek. luke til lederen setter den opp farten og plutselig henger ikke 2-3-4-5 plassene med lenger Kan jo hende dette har noe med med at alle som kjører 360 Modena er samme føreren (Jamie Davies). Han vil jo ha en slags utviklingskurve utover i løpet, og når alle er "samme person" i demoen blir AIen feil i forhold til hverandre (Hvis dere skjønner?) Noen som har hotlaps fra demo v2? 2.19.900 med 360 i simulation mode uten assists untatt traction control på low
Chriskart Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Noen som forresten har hatt problemer med å få spillet til å gli bra på maskinen sin? Har en pentum 4 3.0 HT, 1024 mb ram, GF 6800, og har kun 25 frame rates når jeg stiller bakerst i oppvarmingsrunden... trodde systemet mitt skulle gi mer enn dette?
Gromle Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Og uansett, når man kjøper lisens til bilspill krever vanligvis bilprodusentene at man ikke kan deformere bilene. Slik er det i GT4, men sannsynligvis blir det skademodell til GT5. Er det virkelig tilfelle? Eller er det begrensningene til plattformen som gjør det? Og det virker jo litt merkelig at bilprodusentene skal sette en sånn begrensning. Spesiellt ettersom gutta Grand Turismo sier at skademodell mest sannsynlig kommer i GT5, ettersom PS3 blir kraftig nok. Skademodell var jo rimelig vanlig før. De gamle NFS-spillene hadde det jo, Mercedes world racing hadde det.
Kurt P Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Noen som forresten har hatt problemer med å få spillet til å gli bra på maskinen sin? Har en pentum 4 3.0 HT, 1024 mb ram, GF 6800, og har kun 25 frame rates når jeg stiller bakerst i oppvarmingsrunden... trodde systemet mitt skulle gi mer enn dette? kommer helt ann på om du kjører full guffe på grafikken da..
MKej Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Er det mange her som har bestilt spillet? Jeg har i hvert fall bestilt spillet på CDON synes dette er et verdig spill og har i samlingen, noen som er enig
Chriskart Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jepp Kjøper det dagen den kommer ut Et fantastisk spill
duda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Og uansett, når man kjøper lisens til bilspill krever vanligvis bilprodusentene at man ikke kan deformere bilene. Slik er det i GT4, men sannsynligvis blir det skademodell til GT5. Er det virkelig tilfelle? Eller er det begrensningene til plattformen som gjør det? Og det virker jo litt merkelig at bilprodusentene skal sette en sånn begrensning. Spesiellt ettersom gutta Grand Turismo sier at skademodell mest sannsynlig kommer i GT5, ettersom PS3 blir kraftig nok. Skademodell var jo rimelig vanlig før. De gamle NFS-spillene hadde det jo, Mercedes world racing hadde det. Har jo vært sånn en stund og grunnen til det er fordi bilprodusentene ikke vil at folk skal tro at bilene ser sånn ut. Redd for å miste sitt rykte, derfor er det en del spill som ikke har skademodell.
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvis det stemmer at det er catch up system med i spillet gidder jeg ikke prøve fullversjonen engang. Det er det mest idiotiske å ta med i et bilspill, og oppfinneren skulle vært skutt.
Kjeksen Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 liker mer bilspill der man kan bygge og style bilene etter fri vilje. Synst GT var fantastisk i sin tid. Er ikke alltid realismen som er gøyest, for vil man kjøre skikkelig bil så er det bare å gå ut og kjøre i vei..dersom man har lappen da
duda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 det du sikter til er jo arcade spill, som nfsu, hvor du kan style og sånt, GTR og GT er jo spill som prøver å være realistisk, noe nfsu ikke er. Ellers så fins det også et spill som heter street legal som går på noe av det samme tror jeg. Mye mer moro med realisme syns jeg, blir fort lei arcade bil spill.
MKej Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Bilspill blir jo mye mer artigere med ratt og pedaler da, særlig med MOMO Racing Force rattet. Er det mange her som har ratt og pedalere ?
Gromle Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ratt og pedaler er morsomt ja! Gir en helt annen opplevelse. Har Logitec Driving Force Pro selv.
The Very End Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Låner et for noen uker nå... Det er egentlig for Playstation 2 først og fremst, men funker også svært bra på pc. Det heter Logitech Driving Force
Chriskart Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Bilspill blir jo mye mer artigere med ratt og pedaler da, særlig med MOMO Racing Force rattet. Er det mange her som har ratt og pedalere ? Jepp, et utrolig bra ratt! Godt grep og gode pedaler (Sitter bra på gulvet) Hvis det stemmer at det er catch up system med i spillet gidder jeg ikke prøve fullversjonen engang. Det er det mest idiotiske å ta med i et bilspill, og oppfinneren skulle vært skutt. Jeg veit. Håper det bare er rykter.. Sjekk denne urln: http://www.bhmotorsports.com/board/viewtop...0e6e41d30586675 Bla litt nedover på siden, får håpe Xzibit-A ikke har rett i det han sier Endret 7. mars 2005 av Chriskart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå