Gå til innhold

Noe jeg alltid har lurt på!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker opera som nettleser, og har de vinduene jeg sist hadde oppe som startside... Meget praktisk. Go Opera :w00t:

Jeg gjør også det, men det er jo greit å ha et utgnagspunkt også da.

 

Til de som bruker google:

 

Greit å søke med, men inneholder masse kommerst piss.

 

Siterer startsiden.no:

 

"ABC Startsiden er en av Norges mest brukte «portaler» - en kompakt og fyldig innholdsfortegnelse over alt mulig som finnes på Internett og som du ofte trenger, f.eks. nyheter, vær, helse, mat, nettbutikker, økonomi, oppslagsverk, underholdning osv. ABC Startsiden blir vedlikeholdt av en egen redaksjon som gjør et nitidig arbeid med utvalget, slik at du alltid er sikret å få den beste informasjonen. Samtidig er ABC Startsiden oversiktlig, rask og enkel å bruke og forstå.

 

Filosofien er å tilby en tjeneste som er «rett fram» – uten unødvendig design eller finesser, med høy kvalitet på innholdet – og med en fri, redaksjonell vurdering av hvilket innhold og hvilke nettsteder som blir framhevet. Hos oss blandes ikke redaksjonelt innhold og økonomiske interesser; du skal være sikker på at våre anbefalinger er faglig og ikke økonomisk fundert."

Lenke til kommentar

Bruker ikke startside jeg, bruker opera og har søppel inne som hurtigtast på tastatuet slik at jeg først trykker på en knapp og da åpner opera seg også trykker jeg på en til og da kommer søppel opp. Ellers har jeg de andre sidene jeg pleier å være på i verktøylinja i opera..

Lenke til kommentar
Jeg bruker opera som nettleser, og har de vinduene jeg sist hadde oppe som startside... Meget praktisk. Go Opera :w00t:

Jeg gjør også det, men det er jo greit å ha et utgnagspunkt også da.

 

Til de som bruker google:

 

Greit å søke med, men inneholder masse kommerst piss.

 

Siterer startsiden.no:

 

"ABC Startsiden er en av Norges mest brukte «portaler» - en kompakt og fyldig innholdsfortegnelse over alt mulig som finnes på Internett og som du ofte trenger, f.eks. nyheter, vær, helse, mat, nettbutikker, økonomi, oppslagsverk, underholdning osv. ABC Startsiden blir vedlikeholdt av en egen redaksjon som gjør et nitidig arbeid med utvalget, slik at du alltid er sikret å få den beste informasjonen. Samtidig er ABC Startsiden oversiktlig, rask og enkel å bruke og forstå.

 

Filosofien er å tilby en tjeneste som er «rett fram» – uten unødvendig design eller finesser, med høy kvalitet på innholdet – og med en fri, redaksjonell vurdering av hvilket innhold og hvilke nettsteder som blir framhevet. Hos oss blandes ikke redaksjonelt innhold og økonomiske interesser; du skal være sikker på at våre anbefalinger er faglig og ikke økonomisk fundert."

Men fargen på startsiden er kvalm :no: !!

 

Bruker google jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...