Lolert Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ny tråd!!! Er det noen som kan det derre med dedicated server i source?? Tenkte jeg skulle ha en egen server.. og jeg får ikke mekka sånn at ds'n går online.. hadde vært fint om det ble noen svar som hjelper *SLETTA DEN GAMLE TRÅDEN* Endret 9. januar 2005 av Lolert
brillan Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er ikke enig. Admins sin server. De kan gjøre hva faen de vil Du kan eventuelt lage et .bmp bilde på 2048x1208 med et stort careface og sende det til han på irc.
Pantera Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 delvis enig....men det er jo bare å finne seg en annen server da....finnes jo nok å velge i... mvh Pantera
tivers1 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er vell ikke vits å kvine om detta på forumet? Bare å finne seg en ny server?
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ta demo og send det inn, så blir han bannet fra valve. Da blir han kun å finne på den ene serveren som han hoster
cheeplix Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Ta demo og send det inn, så blir han bannet fra valve. Da blir han kun å finne på den ene serveren som han hoster For det første: nei. For det andre. Det finnes x antall tusen servere. Sier seg selv at de som er bra er de som adminen gjør jobben sin på.
m-momr Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 jeg er ikke så enige med deg, jeg gjorde det 1 eller 2 ganger på servern min for lenge siden, det er gøy det. men det er litt kjipt for de som spiller det da
Juleniss1 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Det skjer ikke på en seriøs server. Så da er det vel bare å spille på seriøse servere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå