Gå til innhold

Opera v8 Beta - endelig rask på forumet!

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dumt de ikke har v8.0 til mac. Sittter på mac på skolen og er lei av ustabiliteten den har.

De har versjon 8 der også. Anbefales på det sterkeste :thumbup: stor forskjell på den og 7.54 som kræsjer hele tiden.

Opera 8 preview 1 for mac

Skrevet
Dumt de ikke har v8.0 til mac. Sittter på mac på skolen og er lei av ustabiliteten den har.

De har versjon 8 der også. Anbefales på det sterkeste :thumbup: stor forskjell på den og 7.54 som kræsjer hele tiden.

Opera 8 preview 1 for mac

Takker, for prøve det ut på skolen i morgen :)

Skrevet

Jeg prøvde den linken du ga med 7.60 preview 4, og det så helt normalt ut for meg. Skal få lagt inn Opera 8 beta 1 så fort den havner i portage ;)

Forresten så får man nå lov til å bruke 1 lisens på alle maskinene i huset sitt! Jeg fikk mail fra Opera for noen dager siden med en FreeBSD nøkkel :D

Skrevet

Har dere som har installert rett over gammel installasjon brukt IMAP-emailoppsett og news i gamle Opera ? Vil nødig måtte sette opp alle filtere og innstillinger på nytt igjen.

Skrevet
Sjekk dette bildet

Link

Andre som har problemer med ABC-startsiden?

Jeg har 7.54 og siden er helt perfekt den, ingen feil :p:thumbup:

har 8 og fikk samme feil

*bug*

Det triste er at det virker fint i firefox og IE *sukk* :dontgetit:

Skrevet
Beta 8 har faktisk ikke satt seg fast en gang ennå, det gjorde 7.54 myyyye...

Har enda ikke satt fast 7.54 :!:

Men siden noen sider vises feil i v8 -> det er da beta

Skrevet

Noen andre som har hatt problemer med automatisk innlogging på forumet og at poster du har lest blir registrert som ikke lest neste gang du logger inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...