Gå til innhold

Hva synes dere?, Fisk til kritikk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Vi jobber med feil så fort vi kan. Det er også planer om ny Submit_News modul på siden. Den aller nyeste som er laget. Den er foreløpig bare til CPGNUKE men skal legge den inn så fort vi finner den til PHP-Nuke. Vi har PHP-Nuke 7.5

 

 

Bli gjerne medlemmer hvis dere velger det. Det er bare hyggelig med flere medlemmer.

 

Jeg er ute etter hva dere synes men hvis dere velger og bli medlemmer er jo det selvfølgelig veldig bra etter min mening. :D

Lenke til kommentar

Når header lasta var jeg veldig spent, dette så jo bra ut. Men så kommer den klumpmenyen med ikke pene farger akkurat og dette klumpoppsettet følger med videre nedover. Stripene i hver sin kant av sida passer heller ikke og gir en litt kjip effekt. Fjern det. Og lett litt på kantene på ingressene, du har bøyd dem av for mye.

 

Men det lukter litt ferdig-template over dette, i hvertfall syns jeg det er dumt å legge ut andres arbeid.

 

Alt i alt er sida de _for_ stor, "klumpete" og voldsom.

 

Tillegg: Liker ikke, og det tror jeg de fleste webdesignerne her er enige med, scrollende nyheter og ting på sida. De er forstyrrende og gir en billig effekt. Og hvorfor kommer jeg hit: http://www.nuketheplanet.net/modules.php?n...ews&new_topic=5 når jeg trykker på en nyhet (en ingress)? det er irriterende at man ikke kommer direkte til nyheten. Blod font i ingressene var heller ikke pent.

 

Og phpnuke genrerer ikke pen og ei heller valid kode. Bruk et annet CMS. Men blir kanskje rart siden sida de handler om php.-nuke. Eller, hva handler sida di egentlig om?

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Er dette et php-nuke theme? Hvis det er hjemmelaget. så er det en del ting som jeg har noe å si noe om.

 

- Fjern bevel og embossen, det ser veldig stygt og billig ut med den effekten.

- Meget pene kurver og slikt, det er stilig.

- Synes headeren var meget pen den også, men *pirke* toppkurvene er litt hakkete

- Php-nuke, huff og huff. Tables-suppe

- Menyene var ikke så pene, siden det er streker og menyteksten er ikke fult så pen.

- Siden er så brei at 800x600 brukerne kan så vidt se menyen

 

Lykke til!

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Siden er en supportside for data og IT. Designet har profesjonelle webdesignere og programmere laget.

 

Vi er ferdig med den nye menyen nå. OG responsen i forumet på den var veldig bra.

 

hva synes dere? :roll:

Eh, hør de innleggene som har kommet.

 

Profesjonelle webdesignere og programmere, sier du. Artig hva de kan fp til, disse profesjonelle.

 

Uansett, be de som har laget sida di lage en tråd her om hva vi synes. Generelt liker "vi" dårlig at folk kommer med ferdig-templates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...