Gå til innhold

Hva synes dere?, Fisk til kritikk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si annet enn tosk...

 

Du svarer ikke på det folk spør om og du bare ror deg rundt temae. Venligst svar meg på følgende:

 

Hvorfor sier du at det er profesjonelle programmerere som har laget siden, for så og si at du selv har laget siden, også sier du at en designer har laget designet.....

 

Men fakta faen som du bare må indrømme er følgende:

 

Du har kjøpt jallatemplaten din for 100$ og ikke noe mer! (Ikke det at den var verdt en krone da)

 

Skjønner du ikke at du har blitt lurt hvis du har betalt 2000, (jeg skjønner jo at det bare er noe du finner på), men hadde vært artig å se hva du svarte, når ande kan laste det ned for rundt 700?????

 

Vennligst svar... ikke bare si: "jeg har fått et design jeg er fornøyd med, det er jeg som har laget siden, det er profesjonelle programmerere som har laget side, det er en designer som har laget siden, det er jeg som har laget siden.....osv..."

 

Du roter noe jævli...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si annet enn tosk...

 

Du svarer ikke på det folk spør om og du bare ror deg rundt temae. Venligst svar meg på følgende:

 

Hvorfor sier du at det er profesjonelle programmerere som har laget siden, for så og si at du selv har laget siden, også sier du at en designer har laget designet.....

 

Men fakta faen som du bare må indrømme er følgende:

 

Du har kjøpt jallatemplaten din for 100$ og ikke noe mer! (Ikke det at den var verdt en krone da)

 

Skjønner du ikke at du har blitt lurt hvis du har betalt 2000, (jeg skjønner jo at det bare er noe du finner på), men hadde vært artig å se hva du svarte, når ande kan laste det ned for rundt 700?????

 

Vennligst svar... ikke bare si: "jeg har fått et design jeg er fornøyd med, det er jeg som har laget siden, det er profesjonelle programmerere som har laget side, det er en designer som har laget siden, det er jeg som har laget siden.....osv..."

 

Du roter noe jævli...

Jeg sier de er profesjonelle fordi de jobber med dette og kan jobben sin med og lagde dette.

 

Det er min side og jeg har laget den og hvorfor tror du designere og programmere har laget den siden??

 

 

Jeg kødder faen ikke med den prisen, jeg er ærlig og sier hva jeg betalte. sånn er det.

 

 

Jeg vet om en som brukte samme designere og han betalte over 7000 kroner for sitt design.

Endret av mr messenger
Lenke til kommentar

...og så demper vi flamingen en smule, ai'te? :)

 

Der en nå engang slik at det ikke er så veldig populært å legge ut ferdigtemplates til kritikk på dette forumet, forståelig nok, da du ber på tilbakemeldinger på noe noen andre har laget. Er det at du angrer litt på valget av template, som får deg til å ønske tips til forbedringer på designet, for såvidt jeg har forstått er det designet vi snakker om her, ikke innholdet og tjenestene?

 

Dersom fakta som fremkommer av postene i denne tråden stemmer, vil jeg sterkt anbefale deg å ta kontakt med dem som angivelig har lurt deg til å betale en pris høyere enn det produktet du har mottatt egentlig er verdt.

 

Jeg må ærlig si at jeg ikke ble helt klok på svarene dine, mr messenger, i denne tråden, da du først sier du har kjøpt et design (som viser seg å være en template), deretter formulerer du deg som om du selv har laget denne siden. Hva er rett og hva er ikke? Nå har vel forsåvidt ikke dette så mye med kritikken på designet å gjøre eller ikke, men du skaper mye rot i tråden med dine merkelige tolkninger om hvem som har gjort hva her.

 

Jeg sier de er profesjonelle fordi de jobber med dette og kan jobben sin med og lagde dette.

 

Det er min side og jeg har laget den og hvorfor tror du designere og programmere har laget den siden??

Dette er vel i seg selv to motsiende setninger, "de lagde dette" og deretter "jeg har laget den". Det er vel forsåvidt ikke rart det blir stilt spørsmåltegn fra de andre forumbrukerene.

 

Jeg lar tråden stå åpen inntil videre, om dere kan holde dere saklige og on-topic.

Lenke til kommentar
Det er min side og jeg har laget den og hvorfor tror du designere og programmere har laget den siden??

Ok, har det fortsatt ikke gått opp for deg hva vi spør deg om? Du har lagt ut et design for kritikk, og fått tilbakemeldinger på det. Det er avslørt at du har kjøpt designet for en uforholdsmessig høy pris, og det diskuteres rundt det. Du sier selv at det er noen andre som har laget designet, men så er det plutselig du igjen..?


  •  
     
  • Du har sikkert skrevet teksten selv.
     
     
  • Du har ikke laget designet.
     
     
  • Du har ikke laget CMSet.
     
     

Noe mer du lurer på? :lol:

 

 

Edit @ webby1: Siterer PoleCat to poster over.

... om dere kan holde dere saklige og on-topic.
Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Ja, jeg spurte etter respons om nettsiden min og ikke kritikk om designet. Men dere vel om at jeg er blitt lurt og det er det for sent og gjøre noe med nå. Men uansett jeg er veldig fornøyd med designet.

 

men jeg vet at jeg ikke skal ha noe mer design og da trenger jeg heller ikke mer hjelp fra 4fun.no

 

 

Og du sier at jeg skal lage design, jeg kan ikke lage design selv, jeg er dårlig på sånt. dessverre.

Endret av mr messenger
Lenke til kommentar

Så du mener at setningen "hva synes dere" spesifiserer mer enn godt nok hva du spør om kritikk for? Hvordan skal vi vite om du trenger kritikk på akkurat innholdet når det like gjerne kan være koden, designet, hastigheten på serveren osv. du snakker om? Lær deg å formulere deg bedre, man har ikke så hastverk når man skriver her. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet om en som brukte samme designere og han betalte over 7000 kroner for sitt design.

Jeg vet om mange som brukte en del hundre tusen på T5PC, men det betyr ikke at det var en lur investering.

 

Du burde kanskje lese PoleCat sin kritikktråd, evt finne ut hvordan man svarer på spørsmål og slikt. Innleggene dine i denne tråden er ganske fulle av motsigelser, noe som er irriterende og gjør det vanskelig å holde det på et saklig nivå.

 

Beklager om det ble OT.

Lenke til kommentar
Men jeg har lært og svare det kan jeg er tross alt snart 18 år.

Hm. Om du mener du kan det, og at du mener du har presentert dine kunnskaper om svaring i denne tråden, så vil jeg mene at du har blitt feilopplært.

 

Dessuten, den setningen jeg quota, skjønte jeg null og niks av. Mangler det noe komma eller et ord ellerno inni der..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...