WarpX Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Herregud så sur jeg er.Jeg la meg i går klokka 21.00 ca, så tror dere pokker ikke downloadgreia stopper mens jeg sover? Har bare fått den 34% fordi det går i 30kB/s. [...] Jaja, du rekker nok sikkert å få den nedlasta til FB begynner... Btw, kanskje det er uploaden din som sinker download, sjekka det?
dimdal Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Blizzard Torrentklienten er jo helt på trynet, glad jeg slipper den en gang til. Den har nemlig ingen limiter på utlinje, og da strupes innlinja fordi maskinen din ikke får sendt ACK tilbake
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ferdig om en time her, men går det ikke an å spille enda??
dimdal Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) WTF??? www.wow-europe.com så havner jeg på www.yahoo.com OPPDATERES !! Edit: Huh.. ikke nå lenger.. Må ha vært en feil med en forward et eller annet sted.. Den tyske er fortsatt på yahoo.com .. bare meg som får dette eller? Endret 8. januar 2005 av dimdal
WarpX Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Blizzard Torrentklienten er jo helt på trynet, glad jeg slipper den en gang til. Den har nemlig ingen limiter på utlinje, og da strupes innlinja fordi maskinen din ikke får sendt ACK tilbake Går fint an å fixe sin egen limiter...rettere sagt laste ned en: http://www.netlimiter.com/
Plomma2 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis alle brukte den ville vi aldri bli ferdig ^^
dimdal Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Hvis alle brukte den ville vi aldri bli ferdig ^^ Jo, da ville dere blitt fortere ferdig.. Man setter jo ikke limit til 1kbps, men man bare begrenser slik at man har 4-5kbps ledig til å sende ACK-pakker..
Duddelmus Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Er veldig glad jeg slipper å laste ned klienten nå... Heldigvis har jeg den lagt inn allerede, og den er oppe og kjører akkurat nå, sånn at når det starter, kan jeg bare logge inn og sette i gang...
hallgeirl Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Velvel.. da var jeg ferdig med å laste ned klienten.. men ennå ingen Final Beta klar :/
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Noen som har peiling på når man kan begynne å spille?
Balderac Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Du kan laste ned klienten fra meg: ftp://213.167.111.26 Username: WOW Passord: WOW 10mbit linje, begrenset til 4 samtidige nedlastere. EDIT: Fiksa "no access" til subdirs. Endret 8. januar 2005 av Balderac
jon.A Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg fikk en skummel feilmelding, om file verification og maybe corrupt hd. Noen andre som har fått noe lignende? Downloaden fortsatte da, er på 41 % nå
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Jeg fikk en skummel feilmelding, om file verification og maybe corrupt hd. Noen andre som har fått noe lignende? Downloaden fortsatte da, er på 41 % nå Har fått en Warning jeg. Det står: Could not connect to tracker! Men tørr ikke å trykke på OK for den er ferdig om 2 min. Er det ingen som vet når man kan begynne å spille da?
Balderac Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Bruk STORE bokstaver : WOW for å logge inn på FTP'en I tillegg er det en eller flere som prøver å logge inn som Anonymous.. Endret 8. januar 2005 av Balderac
Sponis Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 FAEN. Eg kom borti lukk knappen på Blizzard Innstalleren.!!! Er det ein mulighet for å fortsette eller må eg starte på nyt? Den har stått på siden det startet igår, gidder ikkje å begynne på nytt.Hjelp!!!
insider Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 aleksanderrr: bare å ta den til samme forlder så går den opp til det den var før
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 FAEN. Eg kom borti lukk knappen på Blizzard Innstalleren.!!! Er det ein mulighet for å fortsette eller må eg starte på nyt? Den har stått på siden det startet igår, gidder ikkje å begynne på nytt.Hjelp!!! Det er bare å åpne den .exe filen du lastet ned aller først. Så begynner du på samme plass som du slo av på.
Zindre- Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Skru på blizzard downloadern igjen, og la den laste ned til akkurat samme direction som før og voila..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Da er det ferdig! Tok 14 timer. Går det an å spille nå eller?
Sponis Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hm, eg gjorde det og den startet på samme plassen igjen, men no er det 4kb/s download og 0kb/s upload. Kva har skjedd? og det kommer heile tida at den ikke klarer å kontakte trackeren, kva er problemet? Endret 8. januar 2005 av aleksanderrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå