Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT: i slutten så skifter han hidan til sånn "svart" hud som han der Kakuzu gjorde da han slo ned jernporten til fire tempelet. det vil si han overlever!

Previewen viser at han overlever, pluss at han udødelig, så hadde vært kjipt om han skulle dø.

Hidan rocks <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

seff han er seriøst den kuleste i akatsuki på lik linje med itachi da :)

EDIT: noen som vet hva den "svarte" huden er og gjør?

Endret av NarilS
Skrevet (endret)
seff han er seriøst den kuleste i akatsuki på lik linje med itachi da :)

EDIT: noen som vet hva den "svarte" huden er og gjør?

du så at han slikka blodet til asuma å gikk inn i ritual sirkelen sin, d betyr at all skade han får er d asuma som tar så den eksplosjonen du så på slutten er d asuma som tar skade av

Endret av abbyjr
Skrevet (endret)

Var umulig å se om man ikke trykker på pause, men for nysgjerrig til å la det gå :p Legger ut et bilde ... noen som vet hvem dette er forresten?

post-143435-1222510018_thumb.png

Endret av tamarin
Skrevet (endret)

Han er verd mye, da :D

Spennende episode, men de dro dida litt for mye ut. Mye unødvendig, som hvor lang tid vi brukte på å se de andre lagene (enn Asuma) bryte seg inn i diverse exchange points. Vi hadde allerede fått vite det i forrige episode..

Endret av nikossr
Skrevet (endret)

mhm.. 7,8 miliarder lizzzom :p

EDIT: Liker hidan syyykt ; ) Bare så synd at han ikke overlever så lenge.

Endret av laffe
Skrevet
øøh Jeg aner ikke o han dauer eller ikke. Jeg bare en gutt som så på previewn og der så man at *Sjekk så kan du se hva som skjer*

det ser ivertfall ikke ut som at han dør :p

Skrevet

At det finner på å gi tittelen til en episode som "Asuma Dies!" er bare helt på trynet, om jeg ikke husker feil heter vel mangakapittelet det samme også, ergo Kishimoto som har en skrue løs her?

Skrevet

Syns det her er et generelt trekk ved flere av de store shonén anime'ene (Naruto, One Piece, Dragon Ball). Episodetittelen inneholder ofte syke spoilere, rart at det er nødvendig egentlig.

Skrevet

Det er ikke nødvendig, mennesker som har over 50 IQ synes det ødelegger stort sett. Jeg vil f.eks ikke finne ut hvordan hele Naruto serien slutter ved å lese navnet på siste kapittel. Disse folka burde virkelig tenke seg litt mer om.

Skrevet (endret)

Mener ikke sjøl at det ER nødvendig.. Sier bare at skaperne er så konsistente at jeg antar de mener det er det selv.

Endret av perman07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...