Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare håper de faktisk sloss hardt mot andre, noe jeg tviler. Filler gutten ser vel hvor mye de prøver å redde Naruto så tar han selv kontroll og klarer å tvinge den tilbake. For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form.

 

Veldig dårlig preview må jeg si, avslørte jo hele neste episode, blir vel ikke å se 4-tail sloss før etter neste episode.

Lenke til kommentar
For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form.

:innocent: hmm.. ---> spoiler er ikke bilde

*frister å legge ut siste "preview bilde* :!:

 

Veldig dårlig preview må jeg si, avslørte jo hele neste episode, blir vel ikke å se 4-tail sloss før etter neste episode.
Det kan godt hende, men jeg syns ikke de spoiler for mye egentlig, er alltid en twist i selve episoden, når den kommer ut... er i hvertfall slik jeg har opplevd det tidligere.
Lenke til kommentar
For Naruto sin del så kommer vel Yamato til å bruke den eneste teknikken som fungerer mot 4-tail for å få Naruto tilbake til sin orginale form.

:innocent: hmm.. ---> spoiler er ikke bilde

*frister å legge ut siste "preview bilde* :!:

 

 

Ja det stemmer, han bruker jo den mot slutten, lurer på hva slags filler-metode de kommer til å finne på for å få han tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...