Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Nei, man han gjør det når han får sterke følelser, sånn som når han slåss mot folk han er forbannet på, eller når han er i livsfare. Han var i livsfare når han ble kysset sist episode, han kunne ikke visst på forhånd at han ikke ville dø med en gang. Situasjonen er sammenliknbar med når Sasuke holdt han og hadde en Chidori i hånden (da var det kanskje litt følelser knyttet til at Sasuke skulle drepe han men) eller før han ville falle til døden og summona Gamabunta.

 

Menmen, difference of opinion I guess..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, man han gjør det når han får sterke følelser, sånn som når han slåss mot folk han er forbannet på, eller når han er i livsfare. Han var i livsfare når han ble kysset sist episode, han kunne ikke visst på forhånd at han ikke ville dø med en gang. Situasjonen er sammenliknbar med når Sasuke holdt han og hadde en Chidori i hånden (da var det kanskje litt følelser knyttet til at Sasuke skulle drepe han men) eller før han ville falle til døden og summona Gamabunta.

 

Menmen, difference of opinion I guess..

 

Naruto går ikke i kyuubi mode bare pga følelser, men også når han blir sint :p Jeg mener Jiraiya en gang sa at han holdt på å dø 2 ganger i hans liv, ene var pga han smugkikka på Tsunade og ble slått 50 meter unna og andre var da han var med og trente naruto, da naruto ble sint og gikk kyuubi mode med 4 haler elns :ph34r:

Lenke til kommentar
Nei, man han gjør det når han får sterke følelser, sånn som når han slåss mot folk han er forbannet på, eller når han er i livsfare. Han var i livsfare når han ble kysset sist episode, han kunne ikke visst på forhånd at han ikke ville dø med en gang. Situasjonen er sammenliknbar med når Sasuke holdt han og hadde en Chidori i hånden (da var det kanskje litt følelser knyttet til at Sasuke skulle drepe han men) eller før han ville falle til døden og summona Gamabunta.

 

Menmen, difference of opinion I guess..

 

Naruto går ikke i kyuubi mode bare pga følelser, men også når han blir sint :p Jeg mener Jiraiya en gang sa at han holdt på å dø 2 ganger i hans liv, ene var pga han smugkikka på Tsunade og ble slått 50 meter unna og andre var da han var med og trente naruto, da naruto ble sint og gikk kyuubi mode med 4 haler elns :ph34r:

 

Err... er ikke "å være sint" en slags følelse? Eller er det noe jeg misforstår?

 

Min mening er at de ikke har naruto i kyuubi-modus på fillere, siden de som lager storyen til fillere er noen gråe, triste mus som bruker altfor mye tid i intet. Det nok ikke "bare-bare" å animere de kule effektene når naruto går AD-HD. I den tredje naruto filmen går faktisk Naruto i hypermodus. Dette er vel et solid bevis på at naruto i kyuubi-modus egentlig ikke har noe spesielt å si på hovedstoryen? Dessuten, hvordan påvirkning kan det ha uansett?

Lenke til kommentar
Err... er ikke "å være sint" en slags følelse? Eller er det noe jeg misforstår?

 

Jo a, men Naruto går vel ikke i kyuubi mode når han er redd, det er når han blir sint.

Må heller ikke glemme at han er mye mer forsiktig med å bruke revens chakra etter sist gang når han skadet Sakura.

 

Det kan jo også hende at vi får se han i kyuubi mode i denne filler arcen, det vil bare tiden vise(selv om jeg tviler på det)

Lenke til kommentar

den 19. kommer 63 ut.(? ja! ) dobbel? (nei)

 

uansett hva tror dere skjer senere? blir de venner med han fire tempel fyren? forsetter Naruto med treninga tross at kakashi er ute på oppdrag. gleder meg til å se den nye teknikken :)

 

EDIT: fant svar på 2 første spørsmål :)

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke denne filler arcen varer lenge. No som Akatsuki er i full pedal, og kan ikke vente å se hva Sasuke og Oro har tenkt å finne på.

 

Har likevell en følelse at denne filler arcen nærmer seg slutten, siden badguysa gjør seg klar til final attack på den villagen.

Lenke til kommentar

Bort med fillers NÅ!!!!! Jæævla dritt. Fillers kan de ta senere når de HAR TATT IGJEN mangaen!

Greit at de UTVider det, men FIllers? ;O

 

 

Tenk om en av de som spiller i naruto dææver ;D evt Naruto. Vil jo ta år og dag før folk vil venne seg til ei ny schhhtemmme

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Voice actoren til Naruto er Junko Takeuchi, For dere so ikke visste det er hun faktisk en kvinne.

Hun er 30 år gammel så tviler hun dævver med det første visst ikke det sku vært en ulykke på gang.

 

Men er enig i at no kan de vente til animen tar igjen mangaen drastisk. Ikke at jeg vet hvor stort gapet mellom de er .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...