Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som la merke til at man ser i "previewen" til neste episode at naruto er slått og at Kakashi må bære stakaren over skuldra mens alle ser sørgelige ut?

 

Det tok jeg hvertfall som ett gigantisk hint til at Sasuke vinner, eventuelt at Orochimaru blander seg inn (lite trolig siden han sitter litt svekket i den bunkern sin).

 

Kjipt at uansett hva naruto gjør så blir sasuke sterkere da...

 

Edit: De andre var ikke Sasuke... (legger til en extra) . . .

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker jeg.. det kan gå begge veier.. eller bli avbrutt akkurat før en får overtaket.. at noen sitter på ryggen til kakashi fikk jeg med meg.. men det er ikke sikkert det er naruto da.. du så jo bare skoen.. neste bilde kan være klippet inn tilfeldig.. uansett så er han jo glad i å bære folk på ryggen.. :) med andre ord.. bare å vente til neste episode kommer så ser vi det alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Som forventet ble 134 av anime naruto helt anderledes tegnet enn 133 på grunn av den vanlige anime tegneren, til det bedre synes nå jeg

Helt enig, en god del bedre. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det blir utrolig spennende å se hvordan sasuke blir nå fremover, *liten spolier*

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Siden for oss som leser naruto mangaen har vi enda ikke blitt introdusert for Sasuke etter part2 som animen kommer stadig nærmere! Bare og glede seg da med andre ord :)

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
Okey ;)

Skummelt det der at animen nærmer seg mangaen mer og mer :(

Og når vi likevel er inne på temaet så kan jeg spørre om det som jeg spurte om i manga-tråden men ikke fikk svar på: HVOR langt foran ligger mangaen nå? Altså, hvilket manga-kapittel er episode 134 fks.?

Og når kommer pausen?

Lenke til kommentar
Okey ;)

Skummelt det der at animen nærmer seg mangaen mer og mer :(

Og når vi likevel er inne på temaet så kan jeg spørre om det som jeg spurte om i manga-tråden men ikke fikk svar på: HVOR langt foran ligger mangaen nå? Altså, hvilket manga-kapittel er episode 134 fks.?

ca kap 230 ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Mangaen ligger et stykke foran tror jeg ja, men tror at en anime episode er ca. 2 manga episoder. Kan det stemme? I tilfelle så haler anime'n fort innpå!

Lenke til kommentar

Ja, og de legger jo inn filler-episoder nå og da også, så vi ikke skal ta igjen mangaen for fort. Likevel er jeg redd det vil komme en lang pause i animen snart. :( Var det ikke snakk om at animen kanskje måtte ta en pause på et halvt år eller mer? Jeg håper ikke det. Tror de vil miste litt popularitet av det.

Hadde det ikke da vært bedre at de kanskje hadde en periode der vi fikk ny episode bare annenhver uke eller noe sånt? Mye bedre enn et halvt år uten NOE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...