Gå til innhold

Maks 50 tegn i emnetittelen er for lite!


Anbefalte innlegg

QUOTE (INGaR @ 09/01/2005 : 20:23)
Jeg har rett. Du har ALDRI sett et eksempel på dette med treordsregelen

Neivel?

 

Senest for 2 og en halv time siden fikk jeg følgende emnefelt å hanskes med:

 

Dårlige natt bilder

med Dsc-T1

 

Nattbilder er et ord som ikke skulle vært delt, men som trådstarter har delt fordi han bare fikk to ord i emnefeltet. Hvorfor ikke skrive det som står i undertittelen på første felt, så hadde han fått mer enn to ord? Kanskje fordi han trodde han MÅTTE skrive noe i undertittelfeltet. Så dette er et soleklart eksempel på at undertittelen kan ødelegge.

 

Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=358187&hl=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi det står "Emne beskrivelse" i undertitelen. Dessuten ville nok ikke den trådstarteren der skrevet en emnetitel hvis undertitelen ikke hadde vært der.

Men nå handler ikke denne tråden om emneundertitler, så foreslår vi slutter av her evn. at du åpner opp igjen en av de gamle, stenge trådene.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

formulering er nokk en av grunnene til problemene, at den er alene hovedårsaken til problemene tror jeg ikke.

 

Men det jeg ser på som litt ille er at, ved å bruke amotor skinnet her på fourmet, så kan man bruke emnefelt overalt..

Dette bør bli fjernet straks visst man tenker å opprettholde forbudet mot emnetittel. Slik som jeg har forstått tidligere så var det ingen mulighet til å bruke emnefelt i nye poster.. og det er jo veldig dumt om administratorene har rett og slett "lurt" oss, når man fortsatt kan bruke det, ved bare å bruke amotor skinnet.

 

Det bør være enten eller, ikke litt..

Lenke til kommentar

QUOTE (fredrikrb @ 10/01/2005 : 12:20)
Det med at de har "lurt" dere er jeg ikke helt enig i. Jeg rapporterte det at amotor.no-skinet hadde det feltet aktivert, og en administrator sa han skulle sjekke det opp. Virket som om det egentlig ikke skulle være der.

Men det er altså der.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ernie. @ 10/01/2005 : 14:25)
Hmm... har vist klart det store å ta feil av maks ant. tegn som er lovlig i topic. Er vist 50 og ikke 40... Hvordan har jeg klart det? Ikke spør :p

I så fall hadde jeg et veldig godt forslag til omskriving av aktuelt emnefelt for et par dager siden. Det ble selvfølgelig forkastet da det var på 4x tegn...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...